Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌧️ 12*C 96% LV
 
Goedesmorges! Geen zin in werk, maar naar werk gaan betekent wel dat ik zo ff de pri onveilig kan maken voor de nieuwe Harry Potter merch...
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag. Nog kleine 2u en dan zit ik alweer op fietsie naar huis.


Vanmorgen kaarten gescoord voor Iron Maiden Op 11 juli ‘23. T moet er nu eindelijk maar eens van komen. Heb heel wat vinyl en cd’s staan/liggen van mn leeftijdsgenoten. :):6

De zoon gaat mee voor een beetje muzikale opvoeding.
 
Middag Jaap en hier gaan ze eindelijk de keuken plaatsen. Aansluiten van water en electra lukt vandaag dus niet meer.
 
Middag luitjes iedereen druk, wij ook, zijn bezig de tegelvloer erin te leggen wat best voorspoedig gaat nu eerst maar :koffie:
 
Middag Jaap en hier gaan ze eindelijk de keuken plaatsen. Aansluiten van water en electra lukt vandaag dus niet meer.
Balen John ben je nog steeds aangewezen op het afhaal/bezorg gebeuren want de kroketten,
En rasta patat komt je natuurlijk je oren uit:eek::sick::DD:DD;)
 
Ik ben uitgedrukt… :)paar uur bezif geweest met draagtassen drukken. Voor vandaag ben ik er wel klaar mee, zit nu aan de thee thuis met een Spritsje.
 
Balen John ben je nog steeds aangewezen op het afhaal/bezorg gebeuren want de kroketten,
En rasta patat komt je natuurlijk je oren uit:eek::sick::DD:DD;)
Ach ja we redden ons wel en het valt me al mee dat ze vandaag hem plaatsen want die planning die ze hebben die kun je gerust in de kliko gooien.
 
:unsure:Slenter je op je dooie akkertje van je werk naar Hoog Catherijne, wordt je ineens ingesloten door de politie. Beetje verbaasd om je heen kijken, zie je net zo ineens een vleesmes op je afkomen vanuit je ooghoek...

Die had dus als antwoord een paraplu op zn kop en ik ben er met 200km/u vandoor gegaan. Zit net te kijken of de politie m te pakken heeft, niks over te vinden.

Maar hey! Ik heb mn bakvormpjes :chef:
 
Nou de keukenkastjes gaan ze morgen doen want verder dan de onderste kastjes komen ze niet. Dus nog een dagje extra geduld.
 
:unsure:Slenter je op je dooie akkertje van je werk naar Hoog Catherijne, wordt je ineens ingesloten door de politie. Beetje verbaasd om je heen kijken, zie je net zo ineens een vleesmes op je afkomen vanuit je ooghoek...

Die had dus als antwoord een paraplu op zn kop en ik ben er met 200km/u vandoor gegaan. Zit net te kijken of de politie m te pakken heeft, niks over te vinden.

Maar hey! Ik heb mn bakvormpjes :chef:
verdorie zeg is dat natte weer toch nog ergens goed voor
Blij toe voor je Angela wat zal je geschrokken zijn zeg :eek:
:petjeaf:af voor je snelle reactie en ik mag hopen dat je hem/haar goed geraakt hebt zijn verdiende loon moet je maar denken.:r
 
Ja je hebt er tegenwoordig gekken bij hoor en vooral in een stad speelt dat denk ik alhoewel je ook genoeg leest dat het in de kleinere plaatsjes ook plaatsvind.
De wereld wordt steeds maar gekker.
 
Nou moeten we nog maar hopen dat de paraplu niet stuk is na die knal:DD
Mam heeft me vorige kerst zo'n grote carbonfibre stormparaplu gegeven. :regen:Met de belofte dat ik er niemand mee mocht slaan als ik boos werd. Die leeft nog (yay voor carbon), maar die gozert ziet sterretjes. Vanavond even naar escapeclausules in de belofte vragen voor ik mam hierover vertel... Ik snap ook niet dat dat soort mensen gewoon los mogen lopen in de maatschappij om eerlijk te zijn, maar goed, gebeurd is gebeurd, voor de rest van het jaar verwacht ik niets spannends meer.

En als er wel wat gebeurt hopen dat ik niet zelf uit m'n vel knap en weer iemand de gracht in mik :rolleyes: (veelzeggende blik richting de hemel). Ik probeer mijn leven hier te beteren ja?! Ze maken het er niet makkelijker op...

Ik heb trouwens ook een kerstbal drinkglas gescoord :LOL: Ik ben helemaal gelukkig!

Mwah, initiëel schrik je natuurlijk altijd, anders heb je die adrenaline niet om te reageren/overleven. Maar dit is niet mijn eerste keer. Zo even schattend, denk ik de 5e keer dat iemand met een mes loopt te zwaaien en de 8e keer dat ik uberhaupt met een wapen geconfronteerd word dat met "malicious intent" om me gericht wordt. Waarvan ik 3 keer in het ziekenhuis gezeten heb voor hechtingen/extracties. Op 30+ jaar. Best een ok score als je opgegroeid bent in de Beverwaard. Wel de eerste keer dat ik weggelopen ben vóór de escalatie (op die ene mep na dan, maar dat was puur zelfverdediging)! Ook de eerste keer dat de politie er al bij stond (al was het in de auto).

En dingen kopen werkt altijd om mijn zenuwen te kalmeren XD Ik weet nog toen het Marinus Ruppert instortte door een bouwkraan die erop viel (ff opgezocht, jan. 2007 *edit*)... Vriendin en ik zaten precies in het valgebied van de kraan, maar ik zag hem ineens bewegen op een manier die niet hoorde en had er de week ervoor ook al luidkeels over zitten klagen dat die kraan niet goed stond, maar wie ben ik? We hebben het precies op tijd op een sprinten gezet om weg te komen nadat ik met een gil (en dan niet zo'n truttig "eek" maar een door de gang galmende "SHIT, RENNEN") mijn vriendin haar laptop in haar armen duwde en haar praktisch van d'r stoel schoof. Zaten de opladers nog in het stopcontact, moet je terug om die eruit te trekken, ren je daar met je armen vol spullen en je kabeltje achter je aan slepend, net zo'n comedy... Helemaal onder het stof, hoestend en wel, vechten met de nooddeur die toen niet gelijk openging tot we op het brandalarm gemept hadden... Later foto's gezien dat de tafel waar we aan zaten in de hal voor de helft onder het puin lag... precies de helft waar we aan hadden gezeten. Collega vertelde me laatst dat ze die gil gehoord had en dat ze daardoor ook op tijd zagen dat de kraan omhelde. Toen de halve Free Record Shop leeggekocht aan afgeprijsde DVD's... Nu een goed excuus om Harry Potter sorteerhoedjes en mickey mouse kleding bakvormen te kopen en een of ander snijmalding voor "explosiedoosjes". Wat niet zo spectaculair is als je denkt (niks met echte springstof, boeeee). Maar wel leuk voor verjaardagen!

Mijn hoofd heeft zo zijn eigen manieren gevonden met depressie en trauma om te gaan, zullen we maar zeggen. :rolleyess: Niet altijd even handig voor de portemonnee, maar ach.
 
Laatst bewerkt:
Dadelijk heb je ook nog een aangifte van die gek aan je broek hangen wegens mishandeling en/of poging tot doodslag. De wereld staat af en toe op zijn kop.
 
Ik heb altijd achteraf dat de bibbers komen als mij iets heftigs overkomt op moment supreme reageer ik instinctief.

Nou de vloer ligt erin op 2 kleine stukjes na, nu eerst maar even wachten tot de frietpan klaar is
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Maar goed, als je toch zo bezig bent.
@jessicapilon
Ik wens jou alvast hele fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en opgeruimd 2023!
Als jij niks beters te doen hebt dan ben je van harte welkom om alles weer uit de dozen te halen en de keuken netjes in te ruimen:pp

Avond binnenkomers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan