Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie klokken zijn echt van slag he?
 
Nou, ik werd groot in een tijd dat dit nog kon en mocht. Het gevolg was wel eens heel kort en eigenlijk meer door het schrikeffect ook wat pijnlijk...
Ja de tijden zijn verandert Ben en ik denk dat dit ook een manier was wat weinig nut had.

Avond Andre met zn warme voeten.
 
Avond, prik nr 5 halen vd Corona…of toch nie….of toch wel, ivm mn onderliggende kwaal… afspraak staat voor 22 okt.

maar eerst morgen proberen om kaartjes te scoren voor het Iron Maiden concert volgend jaar juli, :)
 
Avond Andre met zn warme voeten.
Summer Driving GIF
 
Goedenavond!

Ik bak altijd in de keuken, pannetje azijn ernaast, raampje open, nergens last van. Maar ze frituren in de aziatische keuken best veel dus misschien ben ik er gewoon aan gewend, haha. Verder als ik frietjes maak, mooie patatten uitzoeken, snijden, in een grote kom met wat olijfolie en zout, goed omschudden en zo *hop* 30-35 minuten op 240 de oven in, op een speciaal frietrooster. Als ik niet lui ben halverwege eventjes de mand schudden en prima frietjes!

Verder vandaag:

Gisteren een hautaine collega die bij een ándere collega van mij eiste dat haar afspraak van vrijdag op de door mij beheerde locatie (ze heeft geen afspraak op vrijdag op mijn locatie) naar de dinsdag verplaatst werd. Kwam toevallig in mijn inbox terecht omdat ik als "required person" aangemerkt was. Prima. Doen we dat. Wel even gemeld dat er vrijdag geen afspraak was en ik ook niets in mijn email kan vinden over een boeking voor die locatie en dat het toch echt de bedoeling is dat dat bij mij via de mail, en niet via Teams gereserveerd wordt, juist om dit soort problemen te voorkomen. Teams heeft een houtje ervan dingen *magisch* te laten verdwijnen.
Vandaag heeft ze boos haar afspraak gecancelled, want hoe durf ik haar aan te spreken dat ze het protocol moet volgen om dit soort problemen te voorkomen. :stom:
Diep ademhalen, cancelling accepteren. Direct twee anderen op de door haar gevraagde slots geboekt en gemeld dat als ze haar neus laat zien dat ze haar eruit mogen kinkelen :LOL: Gevalletje: We don't need your business m'am. En Karens doen we ook niet aan na 16 jaar customer service. Er is niets dat je naar m'n hoofd kunt gooien waar ik nog niet mee gedeald heb.

Kaartjes voor Elfia en Midwinterfair in de pocket! Heb er zin in! En waarschijnlijk is m'n konijntje ziek. Boeeee.
 
Moge Andre voor het geval je nog wakker bent.
 
Ik had Sky al op pad gestuurd om je te wekken maar ik denk dat die de weg kwijt is:ROFLMAO:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan