Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt? Ik word er nog onhandelbaarder door (hi, ADHD-er, maar dan met de Hyperdepieper in de attention defecit disorder)... En als je caffeine met suiker mengt dan zijn duracellkonijntjes er niets bij en komt er helemaal niets nuttigs meer uit mijn handen :LOL: (de verhalen though...). Duurde even voor de dokters doorhadden dat ik "allergisch" was voor cola :rolleyes: en toen maar aan de kindercola gezet. Maar het is idd waar dat heel veel mensen baat hebben bij caffeine (zei ze na een blikje cola, want ik woon op mezelf en eigenwijs zijn is ook een vak).

Case and point: Ik moet nog 2 documenten uitwerken maar ik heb de badkamer uitgepoetst want ik ging wat water halen, maar de wastafel had wat watervlekken, en bij het weggooien van het schoonmaakdoekje zag ik dat het pendaalemmertje vol was, en daardoor dat de zak vol was, toen tijdens het weggooien van de vuilniszak met de installateur van de camera's staan praten (en met de zak terug naar huis gelopen om er bij de voordeur achter te komen dat ik hem nog bij me had). Achter de voordeur gestruikelt over schoenen, Daria de les staan lezen dat schoenen geen knaagspeeltjes zijn, de schoenen opgeruimd, teruggegaan naar de laptop om op het forum te praten en :

https://aquaforum.nl/threads/help-h...artje-zoekt-nog-steeds-een-nieuw-huis.178189/ <- ik zit zo eens naar Hendrik Jan te kijken (was helemaal vergeten dat we een verkoopdeel hadden). Ik weet niet wát ik aan dit visje zie... Maar ik zie er iets aan.

En de documenten zijn nog steeds niet gedaan want ik zie dat ik ook nog moet stofzuigen en dat gaat me zo irriteren dat ik me niet kan concentreren.

Conclusie: blijf van de blikjes cola af die je voor je beste vriendin gekocht hebt en ga een tabletje innemen.
Ja ik had juist dat ik psychotisch werd van ritalin (werd er wel ook rustig van) dus dat kon ik niet blijven slikken, wiet helpt ook bij veel adhdérs om rustig te worden
 
Nou het was even aanpoten maar het wandje staat en de pc van manlief kan weer aangesloten worden op zijn definitieve plek, zometeen even douchen (boorstof van mij afspoelen) en dan een avondje voetbal
 
Zie ik dat iemand waarvan ik de ouders en andere familieleden vrij goed ken, zich wel op zeer verdachte wijze ontdoet van een fiets. Loopt vervolgens voor me uit steeds nerveus naar mij om te kijken totdat hij naar binnengaat, waar hij net als met het lopen nogal wat haast bij had. Gaat nog om een jochie, een jonge tiener.

En verder erger ik me aan de krimpinflatie. Alsof ik gek ben en niet zie dat er minder in een verpakking zit terwijl de prijs ook nog eens is opgeslagen.

Verder gaat het wel goed met mij hoor :DD

[/rant]
 
Nee want de keuken komt donderdag erin en dan kan ik hem zo aansluiten want de stroom is aanwezig. Dan ga ik eerst een week bestuderen hoe het werkt;)
Net als voorheen John. Stekker in het stopcontact, doe kroket in de airfryer en zet hem aan, leun een paar minuten achterover. Zet airfryer uit en geniet van je kroket. Laat de stekker maar ingestoken voor de volgende maaltijd ;-)
 
Gister in de heteluchtoven geprobeerd, maar de kroketten bleken explosief materiaal:LOL:
(voor consumptie, niet erna)
Ik heb zo'n acti fry, is eigenlijk ook een hete luchtoven. Daar komen de ovenkroketten heel goed uit.
 
Ja ik had juist dat ik psychotisch werd van ritalin (werd er wel ook rustig van) dus dat kon ik niet blijven slikken, wiet helpt ook bij veel adhdérs om rustig te worden
Ik kreeg eerst Medikinet, ging ik heel goed op, maar dat vond de zorgverzekeraar te duur, kreeg ik een merkloze "precies hetzelfde" m'n achterwerk, helemaal niet hetzelfde. Werd er ontzettend depressief van. Naar de psychiater getoogd, psychiater boos naar de zorgverzekeraar en tadaa XD weer m'n mooie paarse doosjes. Slikken naar behoefte, dus soms maanden niets en zoals nu twee per dag max om de aandacht er een beetje bij te houden in de drukte.

Heb persoonlijk een enorme afkeer van wiet. De planten zijn mooi maar die lucht. Jakkes. Wordt daar serieus onpasselijk van. Maar hey! Ieder z'n meug hè? Ik kijk niet vies naar iemand die het wel gebruikt, als dat jouw ding is moet je dat lekker zelf weten is mijn motto. Tenzij het kleine kinderen of dieren betreft, dan zijn er zekere richtlijnen.

Gister in de heteluchtoven geprobeerd, maar de kroketten bleken explosief materiaal:LOL:
(voor consumptie, niet erna)
Jaaa XD dan doen ze soms ja als je ze net te lang erin laat zitten. Ik blijf er meestal bij zitten, als ze op gaan zwellen is het tijd om ze asap uit de oven te trekken. Is dat niet net zo saai als verf zien drogen? Jawel, maar als beloning heb je tenminste voedsel.
 
Nee want de keuken komt donderdag erin en dan kan ik hem zo aansluiten want de stroom is aanwezig. Dan ga ik eerst een week bestuderen hoe het werkt;)
Ach, je hebt je gebruiksaanwijzing iig ruim voordat je hem in gebruik neemt, dikke plus zou ik zeggen.
 
Avond
En verder erger ik me aan de krimpinflatie. Alsof ik gek ben en niet zie dat er minder in een verpakking zit terwijl de prijs ook nog eens is opgeslagen.
Waardeloos dat gedonder heb je een bepaald vertrouwd recept in je hoofd om te maken haal je de spullen kan je weer terug om dat er ineens minder in de vertrouwde verpakking zit:6:madd::stom:
En nog vaak duurder ook:eek::madd:
 
Avond

Waardeloos dat gedonder heb je een bepaald vertrouwd recept in je hoofd om te maken haal je de spullen kan je weer terug om dat er ineens minder in de vertrouwde verpakking zit:6:madd::stom:
En nog vaak duurder ook:eek::madd:
“Alle” merken doen er aan mee, ook de huismerken. Grom!
 
Avond

Waardeloos dat gedonder heb je een bepaald vertrouwd recept in je hoofd om te maken haal je de spullen kan je weer terug om dat er ineens minder in de vertrouwde verpakking zit:6:madd::stom:
En nog vaak duurder ook:eek::madd:

“Alle” merken doen er aan mee, ook de huismerken. Grom!

Laten we trekkers kopen (of jullie moeten er toevallig nog een paar in de schuur hebben staan) en de distributie centra blokkeren! :6
 
En verder erger ik me aan de krimpinflatie. Alsof ik gek ben en niet zie dat er minder in een verpakking zit terwijl de prijs ook nog eens is opgeslagen.
Ja, ben je daar al veel voorbeelden van tegengekomen? :-o Het kan ook andersom trouwens: "vroeger" was de milka-chocola voor zover ik weet overal ongeveer 1 euro voor een reep van 100 gram. Op een gegeven moment viel me op dat de prijs omlaag was gegaan..? Normale reep 90 cent of zo en de karamel soms nog goedkoper. Ben ik nou gek..? Maar ik klaag niet, want het zijn fijne calorieën om naar binnen te proppen. 😂

Ja ik had juist dat ik psychotisch werd van ritalin (werd er wel ook rustig van) dus dat kon ik niet blijven slikken, wiet helpt ook bij veel adhdérs om rustig te worden
Oh damn, dat moet je niet willen. o_O En heb je ooit dexamfetamine geprobeerd, of andere alternatieven?

Echt? Ik word er nog onhandelbaarder door (hi, ADHD-er, maar dan met de Hyperdepieper in de attention defecit disorder)... En als je caffeine met suiker mengt dan zijn duracellkonijntjes er niets bij en komt er helemaal niets nuttigs meer uit mijn handen :LOL: (de verhalen though...). Duurde even voor de dokters doorhadden dat ik "allergisch" was voor cola :rolleyes: en toen maar aan de kindercola gezet. Maar het is idd waar dat heel veel mensen baat hebben bij caffeine (zei ze na een blikje cola, want ik woon op mezelf en eigenwijs zijn is ook een vak).
Ja same here. Ik snap ergens wel wat @Nicolientje-W zegt als ze het heeft over rustiger worden, maar ik heb dat dan meer in de zin van "overzicht hebben", meer concentratie. Eventjes. Lichamelijk maakt het de boel juist weer onrustig, en bij bij volgt daarna meestal nog een koffiedip.... Ik probeer het maar niet te vaak meer te nemen. ^^'

Oh, niet altijd, de hyperfocus als je aan een project werkt dat je leuk vindt is to die for. Je vergeet dat eten, drinken en slapen bestaat tot je bijna van je kastje gaat en weer terugkomt op aarde, maar dan is je project wel zo goed als af. Ik heb Horizon Forbidden West binnen 3 dagen voor 99% uitgespeeld... En daarna zie je ons 2 dagen niet omdat we met de volledige inhoud van de koelkast op bed liggen.

Het wordt pas lastig als je iets moet doen wat je echt oer en oersaai vindt of een pesthekel aan hebt, of als een berg tegenop ziet. Je hoofd gaat altijd van "maaaaar... We zouden in plaats daarvan dít kunnen gaan doen." En alle andere stemmetjes worden dan zo enthousiast dat het ene stemmetje van redelijkheid en dat andere stemmetje van plichtsbesef volledig onder de voet gelopen worden. Oh! Goede analogie! Mijn hersenen zijn een kudde Minions. Ze doen waar ze zin in hebben, wanneer ze er zin in hebben en ze onder controle krijgen is een kwestie van consessies.
Hahaha erg herkenbaar, van die afleidingen van saaie dingen (helaas), en het juist hebben van een hyperfocus op datgene wat --om wat voor reden dan ook-- wél interessant gevonden wordt. Het verbaast me trouwens hoeveel mensen er op dit forum adhd hebben! Misschien werkt het allemaal wel therapeutisch, dat kabbelende water... die schubbige vinslagen... en zenuwelijers van vissen die heen en weer schieten voor het glas omdat ze weer eens denken dat ze eten krijgen.... 🤔 hmm..

Ik kreeg eerst Medikinet, ging ik heel goed op, maar dat vond de zorgverzekeraar te duur, kreeg ik een merkloze "precies hetzelfde" m'n achterwerk, helemaal niet hetzelfde. Werd er ontzettend depressief van. Naar de psychiater getoogd, psychiater boos naar de zorgverzekeraar en tadaa XD weer m'n mooie paarse doosjes. Slikken naar behoefte, dus soms maanden niets en zoals nu twee per dag max om de aandacht er een beetje bij te houden in de drukte.
Wat gek (en ook weer niet @ marktwerking) dat die kosten/vergoedingen zo uiteenlopen. Ik heb zelf Mylan-dinges gehad, wat waarschijnlijk (?) hetzelfde spul is als Medikinet. Hoeveel kostte mij dat nou extra per pil, 40 cent? Terwijl de kortwerkende versie (ritalin zeg maar) dan weer wel volledig vergoed wordt. :-/

Het fijne van methylfenidaat is idd wel dat het goed "op bestelling" in te zetten is, wanneer je het nodig denkt te hebben. Ik ben zelf dexamfetamine gaan proberen en dat werkt goed (damn, die aandachtsboog 😅), maar volgens mij heb je daar sneller mee dat het bijv. je slaap verstoort, als je er niet aan gewend bent. De eerste nacht nadat ik ermee begon, heb ik heel veel plafond liggen staren...
 
Laatst bewerkt:
Ja, ben je daar al veel voorbeelden van tegengekomen? :eek: Het kan ook andersom trouwens: "vroeger" was de milka-chocola voor zover ik weet overal ongeveer 1 euro voor een reep van 100 gram. Op een gegeven moment viel me op dat de prijs omlaag was gegaan..? Normale reep 90 cent of zo en de karamel soms nog goedkoper. Ben ik nou gek..? Maar ik klaag niet, want het zijn fijne calorieën om naar binnen te proppen. 😂
Ja best wel. Van wasmiddel tot cakemeel en van alles er tussen in. Schiet me bv nog muesli binnen en laatst 450 gram druiven in plaats van een pond. Let er maar eens op. Vandaag kwam ik het bij de spruiten tegen. Ook 450 gram.
Milka lekkurrrrr…
 
Moge Marcel. Het was een frisse nacht met 2 graden.
 
Ja, ben je daar al veel voorbeelden van tegengekomen? :-o Het kan ook andersom trouwens: "vroeger" was de milka-chocola voor zover ik weet overal ongeveer 1 euro voor een reep van 100 gram. Op een gegeven moment viel me op dat de prijs omlaag was gegaan..? Normale reep 90 cent of zo en de karamel soms nog goedkoper. Ben ik nou gek..? Maar ik klaag niet, want het zijn fijne calorieën om naar binnen te proppen. 😂


Oh damn, dat moet je niet willen. o_O En heb je ooit dexamfetamine geprobeerd, of andere alternatieven?


Ja same here. Ik snap ergens wel wat @Nicolientje-W zegt als ze het heeft over rustiger worden, maar ik heb dat dan meer in de zin van "overzicht hebben", meer concentratie. Eventjes. Lichamelijk maakt het de boel juist weer onrustig, en bij bij volgt daarna meestal nog een koffiedip.... Ik probeer het maar niet te vaak meer te nemen. ^^'


Hahaha erg herkenbaar, van die afleidingen van saaie dingen (helaas), en het juist hebben van een hyperfocus op datgene wat --om wat voor reden dan ook-- wél interessant gevonden wordt. Het verbaast me trouwens hoeveel mensen er op dit forum adhd hebben! Misschien werkt het allemaal wel therapeutisch, dat kabbelende water... die schubbige vinslagen... en zenuwelijers van vissen die heen en weer schieten voor het glas omdat ze weer eens denken dat ze eten krijgen.... 🤔 hmm..


Wat gek (en ook weer niet @ marktwerking) dat die kosten/vergoedingen zo uiteenlopen. Ik heb zelf Mylan-dinges gehad, wat waarschijnlijk (?) hetzelfde spul is als Medikinet. Hoeveel kostte mij dat nou extra per pil, 40 cent? Terwijl de kortwerkende versie (ritalin zeg maar) dan weer wel volledig vergoed wordt. :-/

Het fijne van methylfenidaat is idd wel dat het goed "op bestelling" in te zetten is, wanneer je het nodig denkt te hebben. Ik ben zelf dexamfetamine gaan proberen en dat werkt goed (damn, die aandachtsboog 😅), maar volgens mij heb je daar sneller mee dat het bijv. je slaap verstoort, als je er niet aan gewend bent. De eerste nacht nadat ik ermee begon, heb ik heel veel plafond liggen staren...
Ja ik ben voor al dat soort middelen extreem gevoelig, ik had pijnstillers gekregen waar ook een drug in verwerkt zit (naam vergeten) voor mijn reumatische pijnen en daar werd ik ook psychotisch van, zelfs van anti-hooikoortstabletten werd ik psychotisch, dus helaas kan ik niet dat soort medicatie slikken
 
Kunnen ze die Pieten er niet uitknippen vervangen door leuke dames in schaarse kledij dan:DD:DD

 
Kunnen ze die Pieten er niet uitknippen vervangen door leuke dames in schaarse kledij dan:DD:DD

Jij denkt zeker aan dansmariekes? :juggle:
 
Dance Money GIF by TLC Europe
 
Goedemorgen :chef::coffee::coffee:
Andijk ⛅ :br: 6*C :br: 99% LV
 
Moge,

ik mopper ook even mee op de prijzen.
bestellen altijd brood op donderdag ivm de korting die dag.
de dagen dat we met 1 heel brood kunnen doen worden steeds minder.

zijn echt niet meer gaan eten.
 
Moge Ed. Ja alles wordt minder of duurder . Links of rechtsom voel je het duidelijk.

Moge Jaap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan