Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Ach laten we een goedenavond wensen.

De erwtensoep staat op, daar heb ik zin in.
 
Avond Marcel en de r is in de maand dus het moet kunnen.
 
Avond tijd voor een kop thee :coffee::coffee:
is weer mooi geweest voor vandaag.
 
Avond, alvast een en ander verhuist bij mn moeder van t ene naar andere appartement. morgen de kleine zaken en de glasvezel modem overzetten
 
Waterontharder draait sinds vanmiddag. Aangesloten door installateur. Kh9,5 het water uit de kraan. Na installatie ingesteld op Kh2. Helemaal 0 is ook weer niet oke. Gebruikt geen stroom werkt gewoon op waterdruk. Werkt met hars en zout.
35F99BDD-563D-4AD2-B64E-722687521D44.jpegE6D68479-C2B4-4E3D-B08B-F0DE64430250.jpeg
 
Oh hemel, buren die nog bezig zijn met een karaokefeest 🍺🍷🎤
 
Goedemorgen
 
Mogge, zo de Giant eens opstarten voor een fietstochtje van een km of 5 naar mn werk. En rond 12 weer retour.
vanmiddag paar zaakjes verhuizen nog van moeders naar het andere appartement een verdieping lager. Gisteravond de grootste spullen al gedaan met de broer samen op een paar handige verhuiskarretjes vd zwager. Niks te tillen.
 
Moge Albert en Nicole.
 
Waterontharder draait sinds vanmiddag. Aangesloten door installateur. Kh9,5 het water uit de kraan. Na installatie ingesteld op Kh2. Helemaal 0 is ook weer niet oke. Gebruikt geen stroom werkt gewoon op waterdruk. Werkt met hars en zout.
Bekijk bijlage 347849Bekijk bijlage 347850
Waar plaatsen ze dat apparaat eigenlijk? En waar gaat de afvoer heen?
 
Goedemorgen.
Lekker, vakantie.
Een echte vakantie gaat het niet worden. Hoop uitzoeken en regelen.
 
Moge Marcel en Antje.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 13*C 75% LV
 
Moge Corne en Jaap.
 
Waar plaatsen ze dat apparaat eigenlijk? En waar gaat de afvoer heen?
Apparaat staat in de trapkast. Aftapping in de meterkast na de watermeter naar de ontharder en retour weer naar de meterkast.
afvalwater is aangesloten op riool onder de vloer. We gaan niet vaak genoeg naar toilet, anders zou je het afvalwater als spoelwater kunnen gebruiken misschien… Helaas was er in de meterkast geen ruimte anders had ie daar kunnen staan.
E9585E82-69B4-43C0-B46C-CD6FCB5D9214.jpeg
 
Middag smakelijk lunch allemaal
Even uitbuiken en dan weer door met de schuur schoonmaken/opruimen.
Wat een feest met al die spinnen en kattenharen (n):sick:;)
 
Middag en allemaal spinnen is een reden om de schuur maar over te slaan.
 
Goedemiddag
Denk je dat ze er, zo hoog, nog last wat zouden hebben? Volgens mij doen ze daarboven wat wij ook zouden moeten doen; Laat gaan, wie weet hebben wij ook eens wat....:):);)
Als het niet zo vals was haha. Maar lol hadden ze. Totdat denkbeeldige ik een liedje begon te zingen, feestje plots afgelopen. Denk dat ze zich rot zijn geschrokken toen ik inzette... Men wist niet hoe snel met de muziekinstallatie af moest breken. Ik liep nog net niet met een gevarendriehoek op mijn buik en rug.
Enfin, ik heb het overleefd. Ik hoop dat het met de anderen ook goed gaat.
 
Middag. K moet echt ff uitbuiken
 
Sterkte Albert.

Hier zo aan een baquette gezond. Dat wordt een aardige kluif.
 
Goedemoggel, de zon staat weer heerlijk te shinen aan de hemel met hier en daar een paar schapenwolkjes.
Tot zover het weerbericht voor Bergentheim e.o.
AD641572-7088-40C3-9F8E-0BD264376343.jpeg
 
Moge Albert en je had dan ook het weer voor hier kunnen noemen want dat is niet veel anders. Straks en morgen maar weer eens de MotoGP kijken en het afscheid van Dovi.
 
Moi, ff lekker op de fiets naar moeder geweest, lekker weertje daarvoor. Heen nog een sweatvest aan, terug was dat niet nodig. Straf windje van opzij maar de zon lekker warm op de rug.
nu weinig meer op programma, F1 en eind vd dag paar voetbalkrakers.
 
Goede morgen :koffie:
Andijk ☀️ 20*C 51% LV.
Hier vandaag en morgen alle bakken voorzien van vers water osmose staat al aan.
En als het lukt ook nog even een paar keer een was draaien.
Rede vanaf maandag wordt er aan de water voorziening gewerkt dus minder druk en kans op spul in het water.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan