Goede avond!


aquacoen

New member
Lid geworden
30 september 2018
Berichten
2
Leeftijd
36
Hallo allemaal,

Even een korte introductie. Mijn naam is Coen en ik ben nu ongeveer een jaar bezig met deze mooie hobby. Na een hoop inlezen en uitzoeken draait mijn aquarium nu een half jaar. Ik heb er voor gekozen om mijn bak alleen in te richten met planten en vissen die uit Brazilië komen.

Een van de redenen dat ik me heb aangemeld op dit forum is omdat ik me verder wil verdiepen in de Estimative Index. Ik gebruik nu plantenvoeding van ADA, het werkt aardig maar ik vind het én te duur en ik denk betere resultaten te kunnen gaan boeken met de EI en een doseringspomp. Dus op dit gebied kunnen jullie zeker vragen verwachten.

Ook vind ik het zonde dat ik met mijn wekelijks onderhoud vaak veel planten uit moet dunnen. Via dit forum hoop ik er anderen blij mee te kunnen maken!

Tot slot een foto van mijn bak hoe hij er twee weken geleden bijstond. Ondertussen wat geknipt en opnieuw aangeplant omdat het totaalplaatje wat te 'grassig' werd. Zal over een tijdje een update plaatsen in de fotohoek.
Vooralsnog heb ik alleen twee dwergmeervallen die de algen onder controle houden. Ergens in de toekomst komt er nog een mooie school vissen in ;)

23.jpg


Hartelijke groet!
Coen
 
Welkom op Aquaforum Coen.
 
Leuke bak Coen. Welkom!
 
Welkom op het forum.
 
Welkom Coen.
 
Welkom! Mooie bal:thumbs:
 

Terug
Bovenaan