Glow in the dark


cgvand

Member
Lid geworden
3 december 2022
Berichten
6
Leeftijd
55
Hoi allemaal :giggle:
Ik heb een vraag over glow in the dark stenen heeft iemand daar ervaring mee?
Ik wil er nl aanschaffen maar weet niet zeker of deze wel 100% onschadelijk voor garnalen zijn?
Kunnen ze bv geen giftige stoffen afgeven waardoor de garnalen het loodje kunnen leggen.
Kees
 

Bijlagen

  • IMG_20221203_200736_edit_237523005822610.jpg
    IMG_20221203_200736_edit_237523005822610.jpg
    362.3 KB · Weergaven: 43
Het is erg onnatuurlijk en ik denk dat je het voor de bewoners beter wat natuurlijker kan houden. Mag ik vragen waarom je dit zou willen gebruiken?
@Nicolientje-W heeft volgens mij wel verstand van gesteente.
 
Het is erg onnatuurlijk en ik denk dat je het voor de bewoners beter wat natuurlijker kan houden. Mag ik vragen waarom je dit zou willen gebruiken?
@Nicolientje-W heeft volgens mij wel verstand van gesteente.
Ja glow in the dark is geen steen maar plastic en daar heb ik geen kaas van gegeten van glow in the dark meuk
 
Ik vraag me ook af of de dieren er gelukkig van worden als er altijd licht is in de nacht.
 
John, Antje en Rens bedankt voor jullie antwoorden.

Wil eens kijken hoe dat eruit ziet lijkt me wel een mooi gezicht en zijn oa ook in witte kleur verkrijgbaar dus valt in een bak met
witte steentjes bodem niet op behalve dan als het donker word. Ze zijn verkrijgbaar in gladde kiezel vorm 2cm of kleine steentjes 5-8mm
idd zijn geen echte stenen maar zo worden ze genoemd ze zijn van kunststof, hars of glas gemaakt die ik op het oog heb zijn van hars gemaakt en
geven een zacht blauwe kleur in het donker. De steentjes geven echt geen fel licht. Ik wil er ook maar een paar inleggen ga er geen hele bodem mee
bedekken.
 

Bijlagen

  • 1670105809993.jpg
    1670105809993.jpg
    626.5 KB · Weergaven: 44
John, Antje en Rens bedankt voor jullie antwoorden.

Wil eens kijken hoe dat eruit ziet lijkt me wel een mooi gezicht en zijn oa ook in witte kleur verkrijgbaar dus valt in een bak met
witte steentjes bodem niet op behalve dan als het donker word. Ze zijn verkrijgbaar in gladde kiezel vorm 2cm of kleine steentjes 5-8mm
idd zijn geen echte stenen maar zo worden ze genoemd ze zijn van kunststof, hars of glas gemaakt die ik op het oog heb zijn van hars gemaakt en
geven een zacht blauwe kleur in het donker. De steentjes geven echt geen fel licht. Ik wil er ook maar een paar inleggen ga er geen hele bodem mee
bedekken.
Vissen slapen met hun ogen open, die kunnen ze namelijk niet sluiten. Ook weinig licht kan dus storend zijn. Normaal is er natuurlijk ook maanlicht, maar ik zou er wel voorzichtig mee zijn.
 

Terug
Bovenaan