Geen gravers


N

Neoncarlo

Guest
Hallo, ik ga binnenkort over op mijn nieuwe aquarium. Nu zit er in mijn oude een vis (weet niet welke) die de planten uit graaft en de stengels door bijt.
Kan mij iemand zeggen welke vissen dit doen?
 
Ook ik heb hier een tijdje last van gehad. Weet niet wie het deed, maar na een tijdje was het over. Verder hebben we ook schildpadden, die zijn fan van uitgraven. Welke vis weet ik niet
 
Is het niet makkelijker om een foto te plaatsen van de vis? Dan kunnen wij gewoon zeggen welke het is. Of je laat weten welke vissen je wil gaan houden en dan kunnen wij melden hoe dat doorgaans met planten zal gaan.
 
Probleem is dat ik/wij niet weten welke vis dit is, kan elke zijn die er in zit/zat.
Maar misschien heeft neoncarlo zelf een idee
 
Welke vissen zitten er dan in?
 
Bij mij is jaar geleden, zou het dus echt niet weten wat er allemaal in zat.
 
Dan weten wij het ook niet.
 
Ja,dat is een helder antwoord.
Dus jij weet met 1 jaar niet meer welke bodemvissen je had?
 
Gaat het nu om de bak van neoncarlo of dschaap? Mijn post was gewoon naar neoncarlo (de topicstarter) gericht.
 
Van Neoncarlo.

Maar Schaap zegt,heb ik ook gehad,weet niet meer welke.
 
Kan zijn dat hij tot de Cichlieren behoord. :D
 
Op die fiets....
Maar als je niet meer weet welke vis de dader was hoe weet je dan dat het sowieso een vis was.
 
Hahaha, die kende ik nog niet Jon.
 
Ik heb ook zo'n donder in de bak!
Bijna al mijn planten zijn kapot gegaan hierdoor.
Ik kan in ieder geval mijn roodstaart labeo de schuld geven...
 
Heb een plaatje opgezocht, die haddenn wij toen in de bak, die zal het zijn, nu alleen neoncarlo nog
 
A little bit confusing !!! Met deze info kan zelfs Rasta Rostelli of Derek Ogilvie niets volgens mij.
 
zonder foto kunnen we inderdaad helemaal niets. Er zijn honderden vissen die dit flikken, en je moet al wel heel erg helderziend zijn om dit raadsel op te lossen :stars: :idea:
 
Aquarium eindelijk klaar

Eindelijk is het zover. Na lang wachten op de Akwaline achterwand (twee keer in stukken uit Polen aan gekomen) heb ik mijn aquarium van 2 meter 70 lang bij 60 cm hoog en 50 cm diep af kunnen maken. De biotoop Amazone is nog niet zover, heb namelijk vissen en planten uit mijn vorige aquarium overgezet. Alle doorvoeren van pompen zijn door de bodem van het aquarium weg gewerkt. Heb alleen de glazen bak en achterwand laten maken, maar TL - verlichting, kap, kast, aansluit werk en ontwerp biotoop zelf uit gevoerd.
Vind zelf dat het geslaagd is, heb voldoende stroming door de twee pompen E-Heim 2180 en Christal profi 1501. Heb hieronder een korte You-tube toegevoegd en zie uit naar reacties en tips.

[video]http://youtu.be/jGpI7HLSSgc[/video]
 

Terug
Bovenaan