Geel bruine planten


sander058

Well-known member
Lid geworden
28 december 2015
Berichten
657
Locatie
Zevenhuizen, Groningen
Ik krijg steeds meer gelige bladeren en bruine bladeren lijkt erop dat sommige bruin worden en daarna als het ware oplossen. Ik geef plantenvoeding klei bollen en co2 deze planten staan er nu 2 weken in maar lijkt mij daar niet aan te liggen denk ik..

Hieronder wat foto's

IMG_5374.JPG
IMG_5375.JPG
IMG_5376.JPG
IMG_5377.JPG
 
Laatst bewerkt:
Das raar,ik kan je niet helpen want ben zelf een leek op dat vlak maar ik ga dit toch wel volgen.
 
Die grote op de eerste foto moeten waak submerse bladeren aanmaken en de oude vergaan dan. Bij de ander die je post heb ik ook problemen gehad en heb de oorzaak niet kunnen vinden eigenlijk. In de 60cm zonder voeding deed die het beter dan de bak met de EI.
 
Die grote op de eerste foto moeten waak submerse bladeren aanmaken en de oude vergaan dan. Bij de ander die je post heb ik ook problemen gehad en heb de oorzaak niet kunnen vinden eigenlijk. In de 60cm zonder voeding deed die het beter dan de bak met de EI.

dan wacht ik het af en anders haal ik die eruit en komen er andere planten. maar het rare is dat ze wel allemaal uitlopers produceren
 
Ja dat had ik ook en als die iets groter werden dan werden de bladeren ook bruinig en doorzichtig.
 
Ja dat had ik ook en als die iets groter werden dan werden de bladeren ook bruinig en doorzichtig.

dan denk ik dat deze het niet heel lang gaan doen de rest van de planten doen het wel goed maar denk dat de grotere planten dan submerse bladeren moeten maken. ik wacht het af
 
Ja bij de grote Echino s zie je vaak dat de ouden het blad verliezen en veel krijgen ook een andere vorm blad. Al zal het per soort verschillen.
 

Terug
Bovenaan