Fotoalbum van Cédric Vleminckx


En ze zwemmen gretig rond;)


IMG_5269.JPG
 
Laat ik nog twee bakjes introduceren...
Ze staan nog niet lang op, allebei 1,5 maandje. De visjes zitten er van zondag in;)
 
Laatst bewerkt:
Dit is de eerste, een Oase Highline 200, gezelschapsaquarium.

Er wordt gebruik gemaakt van CO2, maar dit heb ik allemaal zelf niet ingesteld, daarvoor heb ik te weinig verstand van CO2;)


29497248_2090520517631088_8017568111760769024_n.jpg
28460809_785487294994766_748965180_o.jpg
28499847_785487321661430_1700137311_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
De inrichting van de eerste bak de Oase Highline 200 vind ik subliem Cedric en zo zou ik mijn bak ook wel willen doen.
1) het is mooi en is wel een blikvanger.
2) je kan overal goed aan om je bodem af te hevelen.
Ik heb de foto alvast opgeslagen op mijn computer om het na te bootsen.

Zeer spijtig dat ze deze niet in de afmeting 1,30m hebben want dat kan net staan bij mij.
https://www.oase-livingwater.com/nl_BE/aquaristiek/producten/f/highline.1000203537.html
 
Dank je;)
Die krijgt ook CO2, dus dat heeft er ook wat wel wat mee te maken.. dat is het enige aquarium dat ik niet alleen heb ingericht, daarbij heb ik hulp gekregen;)
 
Je hebt niet stil gezeten!
Is de 15 liter bedoeld voor planten die je uit de andere bakken haalt?
Ik zie vooral veel groen :)
 
Dank je;)
Die krijgt ook CO2, dus dat heeft er ook wat wel wat mee te maken.. dat is het enige aquarium dat ik niet alleen heb ingericht, daarbij heb ik hulp gekregen;)
Graag gedaan en de enige die ik zou kunnen zetten qua max lengte die beschikbaar is dat is die van 115cm en kost zoiets van een 1250 eurokes.
 
Maareh... da's verdorie bijna (niet helemaal:p) een heel maandloon...
Klopt ze zijn wel erg prijzig maar ik vind het een bijzonder mooie aquarium en kast maar ik ga binnenkort eens een paar aquariumzaken bezoeken en dan eens zien welke merken en modellen ze daar dan hebben staan om een keuze uit te maken en als het me niet bevalt laat ik een bak op maat maken.
Een alcoholverslaafde geeft zijn maandloon uit aan de café's en die heeft aan het einde van de rit niets over en dan heb ik liever voor dat geld de aquarium hoor.;)
 
Klopt ze zijn wel erg prijzig maar ik vind het een bijzonder mooie aquarium en kast maar ik ga binnenkort eens een paar aquariumzaken bezoeken en dan eens zien welke merken en modellen ze daar dan hebben staan om een keuze uit te maken en als het me niet bevalt laat ik een bak op maat maken.
Geweldig! Jij maakt er zeker ook wat moois van hoor, wil je dan ook met CO2 gaan werken?
 
Een alcoholverslaafde geeft zijn maandloon uit aan de café's en die heeft aan het einde van de rit niets over en dan heb ik liever voor dat geld de aquarium hoor.;)
Daar heb je gelijk in, als het hier niet aan op gaat is het wel weer wat anders. Een mens leeft maar één keer, hè;)
 
Geweldig! Jij maakt er zeker ook wat moois van hoor, wil je dan ook met CO2 gaan werken?
Wel om eerlijk te zijn heb ik al lang met het idee gespeeld om eindelijk eens met een CO2 installatie te starten maar de schrik dat ik dit fout ga doen weerhoud me telkens van mijn goede voornemens want ik weet ook dat planten dan hun optimale pracht laten zien.
Althans nog veel beter dan enkel met vloeibare voeding zoals ik altijd al heb gegeven.
 
Ik heb ook gezegd dat ik dat nooit zou doen omdat ik er te weinig verstand van heb, maar nu heb ik iemand gevonden die het CO2-gebeuren regelt voor mij dus daar heb ik geen omkijken naar, anders was die bak ook nooit zo mooi niet geworden;)
Gelukkig kan ik terecht in de winkel waar ik werk waar tevens ook de bak staat, dus ik heb altijd EHBO bij de hand:D:D;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook gezegd dat ik at nooit zou doen omdat ik er te weinig verstand van heb, maar nu heb ik iemand gevonden die het CO2-gebeuren regelt voor mij dus daar heb ik geen omkijken naar, anders was die bak ook nooit zo mooi niet geworden;)
Nu ik nog iemand kunnen vinden die mij op weg wil helpen bij het hele CO2 installatie proces en dan zal ik ook geruster zijn want eenmaal het aangesloten is dan is de rest niet zo moeilijk meer lijkt mij toch.
Maar je hebt ook zoveel verschil in verschillende CO2 sets die je kan kopen en wat enorm belangrijk is en misschien wel HET belangrijkste is het magneetventiel want daar heb ik al wat over gelezen.
 
Waauuw is dat een bakje dat bij jou thuis staat Cedric of staat die in de winkel waar je werkt ?
 
Cé in die Oase Highline 200 van op je werk zit daar een achterwand in gebouwd of niet want dat kan ik op de foto niet zien.
 

Terug
Bovenaan