Fotoalbum van blackmoor (Daan)


Nog een close-up van een salvinia natans in het nano bakje:
E8BFBF16-8189-48FF-9C9B-E18D75CD1134.jpeg
 
Bedankt allemaal!


Helaas nu ook minder goed nieuws....
Bert verslechterde met de dag. Zijn buik zwol steeds meer op en toen hij op een gegeven moment niet meer kwam eten, vreesde ik voor het ergste... Maar toen ik ging schoonmaken in de bak was hij daar ineens weer! Maar hij verkrampte soms ineens en ik besloot dat hij nu enkel aan het lijden was. Ik heb hem toen laten inslapen en een mooi plekje naast de vijver gegeven.

De ziekte is nu wel volledig de bak uit, maar Bert heeft het het slechtste getroffen. Ondanks zijn buikwaterzucht, bleef hij toch rondzwemmen. Het was een hele sterke betta:'(


Maar nu.... ik heb twee vrouwtjes betta's ook in de bak.... En zonder man erbij? Maar verbazingwekkend: eerst joegen ze elkaar altijd weg, en nu, na Berts overlijden, zijn ze beste vriendjes!

Is het dan nog wel verstandig om een nieuwe man te zoeken?
 
Nog een plaatje terr nagedachtenis aan Bert:
7171138A-CB17-4FC3-AC9B-DE39FFD14DD0.jpeg


Een foto-update van de bakken volgt straks!
 
Spijtig was een zeer mooie betta
 
Spijtig was een zeer mooie betta

Dat was hij zeker Stefan, maar eenmaal een vis aan buikwaterzucht....
Ach, maar het voelt rot om weer een nieuwe te gaan kopen:br:
 
Ach, maar het voelt rot om weer een nieuwe te gaan kopen:br:
Of je doet het snel zodat je iets nieuws hebt om naar uit te kijken of je neem er de eerste tijd geen meer . Nu keuze maken en daarna geen spijt hebben van de genomen keuze .
 
Jammer, Daan, maar soms heb je dat.
Zou het even aankijken als ik jou was..
 
Jammer hoor van zo'n mooie Betta. Goed dat je hem uit zijn lijden hebt verlost.
Wat betreft het bij zetten van een nieuwe man... doe wat je gevoel je ingeeft.
 
Zo'n vis verliezen is altijd zeer balen.. klinkt gek maar je hebt liever dat t aan kardinaal tetra was bijvoorbeeld.

met het bijplaatsen van een man heb je wel het risico dat de vrouwen het niet gaan pikken.
 
Bedankt nog voor alle meelevende reacties! Ik kijk het inderdaad nog even aan. De vrouwtjes blijven iniedergeval nog steeds af en toe flink ruziën maar dat deden ze altijd al.
 
Erg jammer van je mooie Betta Daan maar ja hij heeft een goed leven bij je gehad.
 
Tja, wat zou ik er nu weer van zeggen, ik kan niks anders dan::p
Heel mooi!! Prachtig!


Moestuintjes:D

Vorig jaar daar een mooie grote tomatenplant van gekregen en heel wat tomaten:juggle:
 
Staat er stuk voor stuk prachtig bij Daan.
 
Mooie foto's Daan! Ziet er allemaal lekker fris en groen uit.
Dat wordt een kas bouwen in de tuin:D
 

Terug
Bovenaan