Fotoalbum van blackmoor (Daan)


Mooie plantenbak Daan , maar dat heb ik jou al eens gezegd . Foto's van de visjes en garnalen zijn goed gelukt .
 
Ook de naam van de topic veranderd? :p

Haha ja maar ik heb het even aan Ton gevraagd om te veranderen, want hier stonden eigenlijk nooit enkel foto's van de Rio:D

Tabletjes enzo eten ze wel. Het zijn nachtdieren dus probeer voor de lampen uitgaan even wat tabletjes verspreid door de bak te voeren. Ik vind dat deze vissen vaak veel te jong worden verkocht. Wat je ook kan doen, maar ik weet niet of je dit wilt, is een hoop tubifex door je bak op de bodem leggen en dit nestelt er dan in. Op deze manier hebben je L010a's en je bodemvissen altijd wat te eten. Je had toch ook de Hastatus? Die vinden dat ook echt geweldig bij mij. Mijn visjes zijn er iniedergeval nog dikker van geworden en ik vermoed dat daarom de hastatus eitjes hebben gelegd.

Ja ok, dat doe ik vaak ook wel maar ik weet niet of ze dat eten natuurlijk:D

Hmm ja maar dan ga ik er vanuit dat je levende tubifex moet kopen? Want hier in de Lfs zijn die niet en in de buurt ook niet naar ik meen. Ja ik heb idd ook de hastatus, maar die eten gewoon lekker mee met de anderen en zijn altijd wel te vinden zo rond het diepvriesvoer!

Op de beurs vond ik ze ook idd aardig jong maarja ik heb ze toen toch gekocht.... Hopen dat ze snel groeien!
 
Laatst bewerkt:
Leuk filmpje Daan!


Alleen irritant dat die ene zin de hele tijd in het zicht stond:p
 
Wat gaaf, zitten er nu ook eitjes in het nest?
 
Ik heb gewoon naar vissenseks zitten kijken! :oops: ;)
Mooi hoor Daan.

Haha en dit heeft zich al een aantal avonden zo herhaald toen ik naar ze zat te loeren:oops::D
 
Haha en dit heeft zich al een aantal avonden zo herhaald toen ik naar ze zat te loeren:oops::D
Dan denk ik dat ze “oefenen”, anders hield Bert zich bezig met de eitjes in het nest... lijkt me. Zou hij waarschijnlijk ook geen damesbezoek meer ontvangen?
 
Dan denk ik dat ze “oefenen”, anders hield Bert zich bezig met de eitjes in het nest... lijkt me. Zou hij waarschijnlijk ook geen damesbezoek meer ontvangen?

Nee idd, als er eitjes zijn dan verdedigd het mannetje het nest idd en nu zit het vrouwtje nog veels te vaak in de buurt
 
Nee idd, als er eitjes zijn dan verdedigd het mannetje het nest idd en nu zit het vrouwtje nog veels te vaak in de buurt
Lijkt me dat hij dan ook niet zo dicht bij het nest zou “stoeien” want dan loopt hij het risico dat het stuk gaat, maar wat ik vooral mis is dat hij eitjes opduikt en in het nest spuugt.
Just my 2$ cents ;)
 
Paring van de meeste schuimnestbouwers vind plaats onder het nest, daarna werpt de vrouw de eitjes en zet de man ze inderdaad in de belletjes.
 
Super filmpje Daan en laat ons hopen dat er iets van komt he.:thumbs:
 
Paring van de meeste schuimnestbouwers vind plaats onder het nest, daarna werpt de vrouw de eitjes en zet de man ze inderdaad in de belletjes.

Ja da's ook wat ik zag in een ander filmpje. Helaas heeft Bert zijn schuimnest onder een blaadje gebouwd want ik kan nu niet zien of er eitjes zitten:D

Geweldig! Wat een bijzondere vissen zijn het toch
Super filmpje Daan en laat ons hopen dat er iets van komt he.:thumbs:

Bedankt Johnny en Wouter!:daisy: Ja ik hoop ook dat er baby's van komen, maar ik vrees dat ik ze dan niet kan helpen eer de helft al opgegeten is:help::D Maar wie weet is Bert wel zo'n goede vader dat hij zijn zwemmend kroost zelfs beschermd:D
 
Ja da's ook wat ik zag in een ander filmpje. Helaas heeft Bert zijn schuimnest onder een blaadje gebouwd want ik kan nu niet zien of er eitjes zitten:D

Telefoon schuin tegen het glas houden en de frontcamera inschakelen, dan kun je het via het scherm wel zien ;)
 
Telefoon schuin tegen het glas houden en de frontcamera inschakelen, dan kun je het via het scherm wel zien ;)


:D:deal::p
592C18BA-B423-40CB-9109-E260698CEDE0.jpeg




Ik heb het geprobeerd, maar zonder succes, focusafstand is te klein
 
Zeker, mooi hoor!
Ga je er ook nog iets van hoogte in doen?

Nouja daar zit ik over te twijfelen.... De Hydrocotyle tripartia wordt natuurlijk nog een stuk hoger, maar het leuke idee van een iwagumi is juist dat er vaak weinigs hoogs is:D
 
  • Leuk
Waarderingen: WPT
Dat is zeker hard gegroeid Daan, ziet er heel mooi uit!
 

Terug
Bovenaan