flinke blunder


Albert.K

Well-known member
Lid geworden
4 februari 2013
Berichten
1,047
Ik heb een drietal apistos trifasciatas in mijn 80 cm bak zitten, twee vrouwen en 1 man. Twee weken geleden dacht ik dat de man ziek was, er wat voogle in gedaan om hem wat te laten opknappen, maar gaandeweg de week zag ik hem niet meer. De 2 dames zaten wat ongeïnteresseerd in de bak, dus ik had het vermoeden dat de man dood gegaan was. Ik zag hem ook niet meer.
Dit weekend heb ik water ververst en ook de stenen en het hout verwijderd om de man te zoeken, maar ik kon hem niet vinden. Omdat er wat garnalen in zit had ik het vermoeden dat hij opgegeten was en daarmee onvindbaar is.
Afgelopen maandag heb ik een nieuwe man gekocht deze er in gedaan , en de eerste paar dagen zie je hem niet want hij moet zijn nieuwe omgeving verkennen en kennis maken met de dames, maar helaas kom ik vandaag thuis en zie beide mannen voor aan het raam zitten stilletjes naar elkaar te kijken.
Wat nu, want dit is niet de bedoeling, mijn bak is te klein voor een schooltje van deze vissen, terug brengen voor die paar euro ! HIj ziet me aankomen.
Enkele vrouwen erbij zetten ? Ik weet het niet. Iemand behoefte aan een man trifasciata?
De bodem van de bak is nagenoeg volledig begroeid met planten, er zitten voor de bodem geen andere vissen in, er zit wat hout en stenen in, maar ideaal is dit natuurlijk niet.
Iemand een idee?
 
  • Haha
Waarderingen: F.
Een man eruit lijkt mij de oplossing.
 
Tja ik zou het uitleggen bij de lfs en hopen dat ze hem willen terugnemen. Of de man bij aangeboden plaatsen.
 
Tja ik zou het uitleggen bij de lfs en hopen dat ze hem willen terugnemen. Of de man bij aangeboden plaatsen.
Bij aangeboden neerzetten is inderdaad een mogelijkheid, ik wacht nog even af of een ander met een idee komt en mijn verhaal hier ziet en een man hebben wil
 
grappig hoe moeilijk vindbaar sommige vissen kunnen zijn
 
Jammer, ik heb net een man gekocht van die soort. Ik zou aan de winkelier vragen of hij hem niet terug wil nemen, anders maar te koop aanbieden.
 
grappig hoe moeilijk vindbaar sommige vissen kunnen zijn
Dat vind ik ook, tijdens het water verversen de hele bak doorgezocht maar niet te vinden. Hij heeft zich goed kunnen verstoppen
 
  • Haha
Waarderingen: F.

Terug
Bovenaan