Filter 30L garnalenbakje


Mij in eerste instantie ook niet, maar na goed kijken wel.
zal na het aanpassen zometeen eens een nieuwe foto plaatsen.
 
Viel mij op doordat er een beetje water verdampt was uit het quarantaine bakje en het schuifje boven water zat.
Is ook niet waterdicht afgesloten en als je de schuif dicht zet zal er door de waterdruk wel wat water uit komen.

Is ook de bedoeling dat de pomp onderwater staat vanwege koeling.
Staat in de handleiding.
 
@Samzee @jessicapilon @Sanneke80 ik heb al vanalles geprobeerd, met slangetje zonder slangetje, spons uitgeknepen.
Maar het filtertje blijft ratelen... wat kan ik nu doen?
 
Ratelt hij echt in de filter of is het trilling wat je hoort? Als het in de filter zit dan zal er iets mis mee zijn en zou ik bijna zeggen dat is garantiewerk. Ik weet niet of je makkelijk erin kan komen maar ik zou dan contact opnemen met de verkoper. Ik heb dat hier niet bij de 4 die draaien in de nano s.
 
Nee hij ratelt echt in het filtertje. Ook wanneer je het kapje er afhaalt naar de rotor zie je op het plastic streepjes staan, zou je eens voor mij kunnen controleren of jij dit ook hebt?
 
Nou ik moet zeggen dat ik niet eens weet hoe deze opengaat.
 
Zie deze foto wat ik bedoel met het rotortje, op het plastic zie je allemaal die strepen zitten.

Bestand 18-12-16 14 50 28.jpeg
 
Daar heeft iets tussen gezeten oid,zijn beschadigingen
Lijkt wel of er iets mist ook maar heb zelf geen ervaring met dat filter
 
vandaar dus ook die rateling die de ene keer er wel is en de andere keer niet :(
 
alles eruit pakken, schoonspoelen en terugplaatsen. ratelt die dan nogsteeds?
 
Zal even naar die van mij kijken.
 
Ja helaas heb ik dit al geprobeerd en blijft hij ratelen...

@Samzee graag! Misschien kun je dan ook een foto ervan maken zoals mijn vorige foto?
 
Heb er naar gekeken en bij mij ook krasjes, zo te zien onderdeel van het productieproces.
Er zit tevens 2mm onder en minimaal 2mm boven de rotor dus hij heeft ruimte.
Die van mij is wel lekker glad door de bacterien.

Ja hij trilt iets, aldus iemand die iets beter gehoor heeft hoor je hem ook iets.
Als er lucht in zit maakt die wel een hoop kabaal, even op de kop houden zodat alle lucht er uit is en klaar.

Foto niet gemaakt, wilde hem zo snel mogelijk weer draaiend hebben.
 
Oke bedankt voor het kijken!
Op de kop houden heeft geen zin, hij blijft ontzettend ratelen, wat je ook doet.
Waarschijnlijk rotor uit balans. heb inmiddels contact met leverancier gezocht.
Wordt opgelost ;)
 
Mooi dat het wordt opgelost. Dan hoef ik niet te opereren:D.
 
HAHA inderdaad!
 
Techniek is niet mijn ding hoor en ik kwam er na 4 jaar pas achter dat ook de aquaflow 100 open zou moeten kunnen. Tja, ieder zn ding denk ik dan maar;)
 
dat klopt inderdaad! Iedereen heeft zijn dingen waarvoor hij zich interesseert.
 
Inmiddels heb ik het nieuwe filtertje erin zitten. Het is direct duidelijk te merken dat het andere filtertje iets mankeert.
is 10x stiller dan de oude!
 
Zo hoort het dus en ik vond het eerst al raar. Mooi dat het opgelost is dus en je kan weer rustig slapen.
 
Helemaal mee eens!
 
Ik schrok al dat ie het niet goed deed want mede op mijn/ons aanraden had je die gekocht:D
 
Klopt, gelukkig werkt hij nu super!
 

Terug
Bovenaan