Filmpje van Betta die gered wordt.


Ik kan de video niet zien maar altijd mooi om te lezen dat mensen zich ontfermen over een verwaarloosde vis.
 
Wat apart.
Ik zie hem hier zo staan.🤔
 
Zal wel met een ad blocker te maken hebben denk ik;)
 
mooie video loopt meestal wel net anders , maar de bedoelingen zijn steeds nobel
 
Ik krijg een facebook cookie melding over het filmpje. Met de vraag of facebook mij mag tracken op aquaforum.

Nou, mooi niet.
 
Dat filmpje gaat inderdaad al een aantal jaren rond op Facebook. Prachtig verhaal!

Voor de mensen die hem zonder cookies willen bekijken, even rechts klikken op de link, en dan op incognitio tabblad openen, geen cookies en geen history ;)
 
Dat filmpje gaat inderdaad al een aantal jaren rond op Facebook. Prachtig verhaal!

Voor de mensen die hem zonder cookies willen bekijken, even rechts klikken op de link, en dan op incognitio tabblad openen, geen cookies en geen history ;)
Voor alle andere illegale zaken op internet 1 adres @bderooij :D :D
 
Wat een heerlijk filmpje
Bedankt GM..

En zo zie je inderdaad, vissen hebben gevoel, de ene meer dan de andere, met een beetje geluk zie je die klik

Ik heb een betta vrouwtje (de rode) gehad die haar maatje zag wegkwijnen, volgens mij heb ik de foto hier ergens wel een keer geplaatst

IMG-20210422-WA0034.jpg

En maar proberen te troosten en water langs hem heen waaieren
Mannetje heeft het niet overleeft, toch heeft ze nog een dag op de bodem z'n lichaampje bewaakt
(leek mij te bruut om zolang het meisje nog aandacht voor hem had om het dode visje op te ruimen, pas gedaan toen haar aandacht verslapte)

Als je het zo zegt klinkt het bijna belachelijk, maar als je het zo voor je eigen ogen ziet gebeuren, weet je dat je getuige bent van iets best wel heel bijzonders
 

Terug
Bovenaan