Ferplast star 120 + accesoires


D

Djimmi

Guest
Kan iemand me vertellen wat ik hiervoor zou mogen geven? Het aquarium is in goede staat.
Met:
3D achtergrond
Buitenfilter 2x
En alles wat nodig is om het aquarium te laten draaien.

Zou hier graag een malawi bak van maken. Kan dit?

Bedankt alvast
 
Ligt eraan oa. hoe oud is de bak? Inclusief meubel? Welke verlichting en welke filters?
Het moment dat je de winkel uit bent met een nieuwe bak daalt hij meteen 50% in waarde zoals met de meeste spullen.

Malawibak kan je er natuurlijk van maken.
 
Leeftijd van het aquarium weet ik niet. Weet wel dat hij in goede staat is.
Het meubel is er ook bij.
De verlichting is led.
De filter weet ik niet. Dacht dat het een buitenfilter van eheim is, en hij heeft er nog een die je erbij mag hebben.
Heb een voorstel gekregen maar heb geen idee wat ik er echt voor mag/kan geven.
 
Als alles in goede staat is (heb jij de bak ook zelf gezien? ), dan zou ik er �200 voor bieden en kijken hoe er gereageerd gaat worden.

Wat voor voorstel heb je gekregen?
 
750 euro beetje veel dus :p
Heb de bak al gezien (komt van dezelfde eigenaar of de bak die ik nu heb)
 
Hoe oud is de bak.? Nieuwprijs is ook nog wel hoog zag ik op internet.�1700,- . Maar voor dat geld, 750�, kan je vast ook een mooie Juwel Rio, of gelijksoortig aanschaffen.
 
Gewoonweg te duur voor een tweedehandsbak die in serie gemaakt is.
Kan me voor een speciale uitvoering, op maat gemaakt, met weggewerkte techniek etc nog wel een hoge prijs voorstellen, maar niet in dit geval.
 
Bak en kast, nieuw ong 1700 euro.

Ferplast Star 120 Aquarium incl. Meubel
Normale prijs: � 1.929,25

Aanbiedingsprijs: � 1.695,00

Tja, flink aan de prijs.
 
peterdenhaag53 zei:
Gewoonweg te duur voor een tweedehandsbak die in serie gemaakt is.
Kan me voor een speciale uitvoering, op maat gemaakt, met weggewerkte techniek etc nog wel een hoge prijs voorstellen, maar niet in dit geval.

Toch wel een pracht van een bak hoor en een hele mooie afwerking de Star!
 
Vervelende aan zo'n bak is dat je de geschiedenis niet kent, bijvoorbeeld of hij lek geweest is. (alle tweedehands bakken uiteraard). Nu zou je kunnen zeggen, voor een paar honderd euro durf ik het risico wel te nemen. Heb hier een bak van 10 jaar oud staan, heb ik mazzel mee gehad. Maar ken ook verhalen van lekkage binnen korte tijd. Probleem dan is dat je geen garantie hebt.
 
De Star zal nog niet overdreven oud zijn maar is wel handig om te weten hoe oud precies idd.
Blijft een hoop geld maar eigenlijk kan je deze bak niet vergelijken met een Juwel.
 
Ok alvast bedankt voor de vele reacties ;) 750 ga ik er dus zeker niet aan geven. Het is ook geen must dat ik het aquarium neem. Het zou leuk zijn als ik het zou hebben. Dus ik kijk even de kat uit de boom ;)
 
Okee dan. Dat is niet zo "jong" meer.
Hangt er nu van af hoe graag JIJ die bak wil hebben.
Je vraagt advies: ik zou mits die in behoorlijke staat is er hooguit �350 voor geven.
 
Het is idd een oud model en ik zou er 2e hands niet meer dan 300-350 euro voor neertellen ..... indien hij puntgaaf is.
 

Terug
Bovenaan