Excuses


Hidde06

Well-known member
Lid geworden
31 juli 2023
Berichten
181
Leeftijd
19
Goedenavond allen,
Vele van jullie hebben mijn berichten vast wel hier en daar voorbij zien komen. Ik wil er verder niet omheen draaien, dus hierbij mijn excuses. Mijn excuses voor de berichten die ik heb gestuurd die niet mijn dank aan jullie bevatte. Mijn excuses voor het opstandig reageren op vele van jullie goed bedoelde hulp. Ik ga m’n best doen om vanaf nu opnieuw te beginnen en naar jullie te luisteren. Ik ben toch tot de conclusie gekomen dat jullie er allemaal echt wel veel verstand van hadden (al had ik dit al die tijd al door, maar wil ik eigenlijk gewoon niet toegeven, stom!). Dat ik zo opstandig was kwam denk ik doordat ik niet wilde geloven dat er zoveel mensen waren die er nog zoveel meer verstand van hadden dan dat ik dacht dat ik al had. Dit is natuurlijk stom van mij geweest en daar heb ik dus ook spijt van. Ik ga zoveel mogelijk fouten proberen terug te draaien voor zover het nog kan en vanaf nu na het stellen van vragen, jullie advies opvolgen want inderdaad, waarom vraag ik het dan? In ieder geval nog bedankt aan iedereen die toch nog z’n best heeft gedaan om mij op het goede pad te brengen, ondanks dat vaak onmogelijk leek voor jullie. Ik zou dus graag opnieuw willen beginnen met iedereen! Alle tips zijn vanaf nu welkom en ik ga er alles aan doen om die tips op te volgen (al moet ik bewijs foto’s sturen😉).
Voor nu iedereen een fijne avond!
 
Goede keuze Hidde.
Wees niet bang om fouten te maken, volgens mij maken we die allemaal, anderen, ook ik. Het gaat er idd om ervan te leren

Er is niks erger dan je (zelf)vertrouwen te verliezen. Dit topic, deze nieuwe start zal je ongetwijfeld helpen.
 
Hidde,

Een mooie waardevolle reactie van jou. Dit forum is idd een bron van informatie en advies. In ons wereldtje leer je van elkaar en van je fouten. Iedereen heeft zijn of haar inbreng en dit kan voor leden bruikbare informatie zijn.

Van wat wij hebben gelezen heb jij talloze vragen en ik ben ervan overtuigd dat leden hier bereid zijn en blijven om vanuit hun ervaring deze vragen proberen te beantwoorden. Soms geven meerdere antwoorden een betere oplossing op jou gestelde vraag/probleem.

Laten wij idd weer genieten van onze mooie hobby en kennis uitwisselen wanneer en waar wij kunnen.

Gr. Ed
 
Tja, hoe meer je te weten komt, hoe meer je beseft hoeveel er wel niet te weten is en hoe weinig je al wist. Dan kun je je weleens heel klein gaan voelen. Dat herken ik wel.
Maar super sterk hoe je dit oppakt! Respect!
 
Knap dat je dat onder ogen ziet. En zo toe Te geven. respect niet veel mensen doen dat :)
 
Het boetekleed staat een ieder goed en toch trekt zelden iemand het aan.
Schone lei.

Enne: jij maakte geen fouten. Je hebt er leermomenten van gemaakt.
Da's een groot verschil.
 
Wat ontzettend goed en moedig dat je dit gepost hebt!
En zoals ik al eerder gezegd heb: Er zijn na het opvolgen van advies nog méér dan genoeg fouten over om te maken;)
 
Goed van je, Hidde, die introspectie. Door zelfreflectie toe te passen ben je al verder dan 8 op 10 mensen, als je het mij vraagt. Top.

Nog één ander punt waar men zich mogelijk aan ergert; Vragen stellen is top, maar sommige vragen zou je niet hoeven stellen, als je eerst even de basisinfo voor jezelf opzoekt. Om maar wat te noemen; De vraag of een Schol algen eet wekt de gedachte dat je liever zo min mogelijk onderzoek doet alvorens je de vraag aan het forum stelt. Immers is zulke informatie zeer toegankelijk.

Ik wens je verder een fijn verblijf op het forum toe. Over je enthousiasme valt niet te twisten, dus houd de stijgende lijn aan!
 

Terug
Bovenaan