Even voorstellen


Henk80

New member
Lid geworden
3 februari 2023
Berichten
3
Leeftijd
44
Beste allemaal,

Mijn naam is Henk, en sinds een week ben ik weer de trotse bezitter van een Aquarium (Oase Styleline 175). Als kind begon ik ooit met een bak van 60 cm, en later een van 80 cm. Jarenlang lag de hobby daarna stil, maar nu heb ik het toch weer opgepakt. Op dit forum lees ik veel interessante discussies, ik heb er veel aan!

Hartelijke groet,
Henk
 
Beste allemaal,

Mijn naam is Henk, en sinds een week ben ik weer de trotse bezitter van een Aquarium (Oase Styleline 175). Als kind begon ik ooit met een bak van 60 cm, en later een van 80 cm. Jarenlang lag de hobby daarna stil, maar nu heb ik het toch weer opgepakt. Op dit forum lees ik veel interessante discussies, ik heb er veel aan!

Hartelijke groet,
Henk
Welkom en hopelijk ook informatie die je nog niet wist dat is helemaal mooi meegenomen. Weet je al wat voor bak het wordt met wat voor vissen bestand.
 
Welkom en hopelijk ook informatie die je nog niet wist dat is helemaal mooi meegenomen. Weet je al wat voor bak het wordt met wat voor vissen bestand.
Dankjewel! Ik weet nog niet exact wat voor bestand het wordt, daar moet ik nog goed over nadenken, en ik heb gelukkig de tijd. Maar in ieder geval een goed beplante bak, met waarschijnlijk een school corydorassen en een schooltje andere neontetra's of andere kleine vissen. De keuze is enorm natuurlijk, maar ik wil me nog goed inlezen in wat goed bij elkaar past. Sowieso hoef ik niet zo heel veel vissen, ik wil graag ruim binnen de marge blijven van wat past.
 
Welkom Henk, leuk dat je erbij bent!
 

Terug
Bovenaan