Even voorstellen


Nicobaas

New member
Lid geworden
19 september 2022
Berichten
1
Hallo allemaal,
Leuk om hier op het forum te zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al veel informatie door de jaren heen door middel van dit forum heb gevonden en toegepast, dank daarvoor! Het is altijd leuk om mensen met dezelfde hobby te zien en met passie te zien schrijven over onderwerpen die mij enorm boeien.

Genoeg geslijm.

Ik ben zelf een Malawi liefhebber en heb al enkele jaren met succes een bak met deze kleurrijke kanjers, ik heb de hobby eigenlijk van mijn vader geleerd. Als klein kind werd ik voor het aquarium gezet ipv de tv, en ik was altijd al gefascineerd door deze felle maar interessante baarsjes. In het weekend zit ik soms ook gewoon 2 uur voor de bak met een rood wijntje en goede jazzmuziek, ieder zijn moment van ontspanning toch?

Ik hoop via dit forum in contact te komen met meerdere liefhebbers, in mijn eigen sociale kring zijn er maar weinig mensen die de hobby delen en begrijpen. Ik zou het zelf leuk vinden als ik met mensen kan praten over de hobby maar ook samen vissen kan halen. Ik heb zelf geen rijbewijs en sommige vissenzaken en particuliere kwekers die ik goed ken zitten door heel het land verspreid. Ik zou het geweldig vinden als ik hier vrienden kan maken om samen naar deze adressen te gaan om samen vissen te halen, kennis over de hobby te delen en ook heel veel te lachen! De wereld is op het moment al serieus en triest genoeg, laten we deze hobby als lichtpuntje zien.

Met smart zal ik het forum en mijn inbox in de gaten houden en ik hoop jullie snel te spreken!
Groet,

Nicobaas
 
Als klein kind werd ik voor het aquarium gezet ipv de tv, en ik was altijd al gefascineerd door deze felle maar interessante baarsjes. In het weekend zit ik soms ook gewoon 2 uur voor de bak met een rood wijntje en goede jazzmuziek, ieder zijn moment van ontspanning toch?

Ik hoop via dit forum in contact te komen met meerdere liefhebbers, in mijn eigen sociale kring zijn er maar weinig mensen die de hobby delen en begrijpen. Ik zou het zelf leuk vinden als ik met mensen kan praten over de hobby maar ook samen vissen kan halen. Ik heb zelf geen rijbewijs en sommige vissenzaken en particuliere kwekers die ik goed ken zitten door heel het land verspreid. Ik zou het geweldig vinden als ik hier vrienden kan maken om samen naar deze adressen te gaan om samen vissen te halen, kennis over de hobby te delen en ook heel veel te lachen! De wereld is op het moment al serieus en triest genoeg, laten we deze hobby als lichtpuntje zien.

Met smart zal ik het forum en mijn inbox in de gaten houden en ik hoop jullie snel te spreken!
Groet,

Nicobaas
Het aquarium als tv: zeer herkenbaar en altijd zeer ontspannend.
Visjes shoppen is geweldig om te doen en ik heb wél een auto en een rijbewijs, dan is alleen nog de vraag in welke regio je woont?

En welkom op het forum!
 
Welkom op het AF. Samen een keer vissen halen kan best geregeld worden, de vraag is idd waar ben je woonachtig? 😉
 
Super bedankt allemaal! Ik heb jullie een privébericht gestuurd! :)
 

Terug
Bovenaan