Even voorstellen


K

kevin030

Guest
Goedemorgen,

Ik zal mijzelf even voorstellen.
De komende periode zal ik het forum regelmatig bezoeken ivm de aanschaf van een nieuw aquarium.

Zoals mijn username al verklapt ben ik dus Kevin en kom uit het midden van het land.

In het verleden heb ik al verschillende aquariums gehad en zat nu een jaar of 7 zonder.
Nu heb ik in de woonkamer een hoek over waar perfect een hoek aquarium kwijt kan.

Zodoende heb ik recent een juwel delta 80 gekocht, deze paste perfect.

Helaas passen de vissen die er in zitten niet in de bak. Het bestand is namelijk:
5 maanvissen, 3 groot 2 klein
4 black Molly's
2 roodneus zalmpjes
1 citroen tetra
1 rouw tetra
1 potloodvisje (zo lijkt het)

Deze vissen ga ik proberen bij de juiste verzorger onder te brengen.
Dus heeft er iemand interesse? Kom maar langs. Ik zal binnenkort even een "aangeboden" post maken.

Hierna is het de bedoeling de bak opnieuw op te bouwen met hoofdzakelijk planten.
Qua diertjes hoeft er niet te veel in. Wat fraaie garnalen en een schooltje guppen of een ander klein visje.

Nog even een foto van hoe ik de bak heb overgenomen.
De kabels moeten nog wel even weg gewerkt worden maar had liever dat de vis goed over kwam
 

Bijlagen

  • IMG_20190709_110835.jpg
    IMG_20190709_110835.jpg
    288 KB · Weergaven: 88
Welkom Kevin.
 
welkom! kevin :D
 
Welkom Kevin !!
 
Welkom, fraaie garnalen hebben vaak fraaie prijzen, zou dan zonde zijn als ze eindigen als guppenvoer (alle vissen behalve algeneters hebben garnaal op het menu, en past het niet meteen, scheuren ze de garnaal in stukken)
 
Welkom, fraaie garnalen hebben vaak fraaie prijzen, zou dan zonde zijn als ze eindigen als guppenvoer (alle vissen behalve algeneters hebben garnaal op het menu, en past het niet meteen, scheuren ze de garnaal in stukken)

Hallo Nicolien,

Bedankt voor de reactie.
Daarvan was ik nog niet op de hoogte.
Gelukkig heb ik nog meer dan genoeg tijd om over de samenstelling na te denken. Zulk advies helpt een hoop!

Kort samen gevat is het dus of garnalen of visjes?
Met uitzondering van een enkele algeneter.
 
Hallo Nicolien,

Bedankt voor de reactie.
Daarvan was ik nog niet op de hoogte.
Gelukkig heb ik nog meer dan genoeg tijd om over de samenstelling na te denken. Zulk advies helpt een hoop!

Kort samen gevat is het dus of garnalen of visjes?
Met uitzondering van een enkele algeneter.
Ik zou inderdaad zoals Ton al hierboven zegt, even een apart topic starten voor een visbestand
 
Welkom op het forum.
 

Terug
Bovenaan