Even vloeken


Shoto

Well-known member
Lid geworden
10 september 2019
Berichten
731
Leeftijd
42
Locatie
Landgraaf
Website
www.instagram.com
Godfried Bomans!
Mn oase filtosmart 200 maakte de laatste tijd al wal meer lawaai, maar vandaag viel tijdens het verversen de druk in een keer weg. Het was slechts nog een 70+ p*sstraaltje. Wat een kleine schoonmaakbeurt en waterververversing moest zijn monde uit in twee uur lang de filter weer aan de praat krijgen, maar zonder resultaat. gelukkig nog een monsterlijk lelijk intern filter dat er nu in hangt. Filter is net twee maanden oud. Hopelijk een fatsoenlijke garantie.
 
Nou dan wint Ajax weer en dan ga je vloeken;).
Dat is balen Stefan en ik denk een gevalletje garantie als het niet naar behoren werkt.
 
Godfried Bomans!
Mn oase filtosmart 200 maakte de laatste tijd al wal meer lawaai, maar vandaag viel tijdens het verversen de druk in een keer weg. Het was slechts nog een 70+ p*sstraaltje. Wat een kleine schoonmaakbeurt en waterververversing moest zijn monde uit in twee uur lang de filter weer aan de praat krijgen, maar zonder resultaat. gelukkig nog een monsterlijk lelijk intern filter dat er nu in hangt. Filter is net twee maanden oud. Hopelijk een fatsoenlijke garantie.
Ik ben a-technisch maar zelfs voor mij is het in- en uit elkaar halen van een Oase filter gesneden koek. Heb je de oorzaak van het probleem kunnen vinden? Volgens mij kan het alleen maar een verstopping zijn, of een gebroken rotoras (maar dat kan ik mij nauwelijks voorstellen).
 
Geen verstopping iig. Ik heb hem open gehad, maar ga nergens aan lopen trekken enzo ivm garantie. šŸ˜‡
 
Filter is net twee maanden oud.
Het welbekende badkuip model. Spullen gaan vaak nagenoeg direct kapot of pas na lange tijd.
In de industrie worden sommige kritische producten daarom eerst een tijd onder spanning gezet alvorens ze te verkopen.
 
Vandaag contact gehad met de verkoper. Aan de telefoon geholpen om de filter openen te maken. Filter doet het nu weer. Maakt wel veel lawaai. Nu even twee weken laten draaien als geluid blijft dan nieuw filter.
Goed geholpen iig.
 
Rotor zat los, nu weer aangedraaid.
Klein problemen, hoop gezeik en een schone filter nu. Moet weer opnieuw beginnen.
 
Maximale uitstroom van de filtosmart 200. Zojuist weer uitgebouwd en de interne erin gezet. Hopelijk snel een fatsoenlijke oplossing van de lfs.
Daarnaast maakte hij al een tijdje 41 db.
 

Bijlagen

  • PXL_20240217_185221068.TS.mp4
    12.2 MB

Terug
Bovenaan