Erwin's zijn thuis oceaan.......


En je avatar/profielfoto is er ook gelijk naar aangepast Erwin toppie maatje keep up the good work.
Is dat een zachte of een harde koraal van je avatar en wat heb je die dan betaald als ik vragen mag ?
Wat is de naam van deze beide prachtige koralen ?
 
en op zijn gemak nu, op halve grootte
10-2.jpg


En hier al etend :smitten:
12-2.jpg
 
En je avatar/profielfoto is er ook gelijk naar aangepast Erwin toppie maatje keep up the good work.
Is dat een zachte of een harde koraal van je avatar en wat heb je die dan betaald als ik vragen mag ?
Wat is de naam van deze beide prachtige koralen ?

Ja moet met de tijd mee he :D
Zacht vlezig koraal (hersenkoraal) Land Australie en de naam is Acantophyllia.
De andere is een Favia

Dit Acanto zit op een 250 ongeveer ;) en de Favia was 75.
 
Ja moet met de tijd mee he :D
Zacht vlezig koraal (hersenkoraal) Land Australie en de naam is Acantophyllia.
De andere is een Favia

Dit Acanto zit op een 250 ongeveer ;) en de Favia was 75.
250 euro voor een koraal ??? waauuw das best aan de prijzige kant maar adembenemend mooi dat wel,de andere is 75 euro das menselijker lol.Bedankt voor de info word zeer gewaardeerd.:thumbs:
Moeten deze koralen onder in de bak of bovenin de bak staan ? Zijn dat dan een soort lederkoralen ?
 
Schitterend Erwin, je hebt toch wel wat bijzonders in huis mag ik zeggen.
 
250 euro voor een koraal ??? waauuw das best aan de prijzige kant maar adembenemend mooi dat wel,de andere is 75 euro das menselijker lol.Bedankt voor de info word zeer gewaardeerd.:thumbs:
Moeten deze koralen onder in de bak of bovenin de bak staan ? Zijn dat dan een soort lederkoralen ?

Je hebt echt nog vele duurdere varianten van deze familie, eerst weer even sparen :)
Je moet hem in het echt zien, hij is echt zooooo gaaaf.
deze koralen staan zowat altijd op de bodem in niet teveel stroming en gedimt licht, het zijn zeker geen leders (leders vallen onder beginners koralen en doen het eigenlijk altijd. Deze Acanto is niet heel moeilijk maar wil gewoon stabiel water met een beetje nitraat en wat fosfaat.

Sluit ik me volledig bij aan!

Toppie :D

Erg mooie koralen weer Erwin maar best wel aan de prijs zeg:Dk:Dk

Ja ach, geld moet rollen af en toe :)

Schitterend Erwin, je hebt toch wel wat bijzonders in huis mag ik zeggen.

Dank je wel Nicole :thumbs:
 
Koop je je koralen en vissen en ander gerief altijd bij 1 en dezelfde winkel Erwin of gelijk waar je komt ?
 
Zo vandaag uitstapje naar Reef Corner Belgie gemaakt..............
Score:
20 koppige Aussie Blastomussa
Golden Euphyllia Torch.
Filmpje gemaakt nadat ze half uurtje in de bak staan......
 
John , moet je laatste filmpje eens zien .
Denk dat het raam al meer dan een jaar niet meer is gereinigd . ( precies een meeuwendrol op het raam )

Verder vind ik het een goede poging Erwin :Dk:thumbs::thumbs::Dk
Dat is een zeldzame Australische ruiten kuiser vann 400,-'
Dat jullie die niet herkennen valt me tegen hoor.
 
Wat een schitterende vis Erwin:smitten:, geweldig dat je dit toch "gewoon" allemaal in je eigen huis kunt bewonderen!
 
Ik heb nog wat leuks..... het bewijs dat koralen eten en gevoerd kunnen worden :)
Filmpje is een hyperlaps ofwel 20 sec voor 20 minuten filmen, maar goed te zien hoe het varken eet :smitten:
 

Terug
Bovenaan