Erwin's zijn thuis oceaan.......


Voor zo'n bak moet je een hypotheek afsluiten denk ik.

Maar blijft een mooi bakje :)
 
Gewoon aan beginnen zonder enige vorm van de nodige kennis is een ramp en weg gegooid geld Erwin.
Hoelang heb jij je zelf ingelezen voor je er aan begon ?
 
Was al jaren met het plan aan het rondlopen, de echte "ik ga ervoor" was een 5 maanden voor ik echt starte.
 
Dun je nu ook eens 'vervelende' snelgroeiende koraaltje uit? Hoe gaat dat eigenlijk met ongewenste begroeiers?
 
Momenteel dun ik nog niks uit, vind grote kolonies van koralen zeer mooi, plus de bak leent zich daar heel goed voor natuurlijk :)
Ongewenste begroeiers spuit ik plat, of ik metsel hun holen dicht, en als ik ze kan vangen dan is het enkeltje zee hemel :D
 
Ongewenste begroeiers spuit ik plat, of ik metsel hun holen dicht, en als ik ze kan vangen dan is het enkeltje zee hemel :D
Haha nou als ongewenste begroeier zou ik me dan maar gedeisd houden:D
 
Whahaha ja alleen luisteren ze niet :D Soms spuit ik een glasannemoon naar de hemel, en twee dagen later zit meneer 5cm verderop te pronken :D
 
Morgenvroeg deze ophalen, van 1800 tot 4200 l/u regelbaar traploos, en gaat dienen om de bak nog helderder te maken :D

23897700_1381466185297118_2006156916_n.jpg
 
Zo powerfilter hangt erin, mooi speelgoed wat volledig regelbaar is. Hij staat dan ook maar op 75% omdat hij me verbaast hoe hard hij kan :D
Ook mijn eerste Acanstrea gekocht (wordt 1 van vele kleurvarianten)
Sorry voor de slechte foto maar deel hem toch even :D

20171125_132700-2.jpg
 
Slechte foto ? Voor mij is dit al een top foto hoor Erwin want ik krijg mijn foto's nooit zo scherp als deze.:thumbs:
 

Dank je :)

Slechte foto ? Voor mij is dit al een top foto hoor Erwin want ik krijg mijn foto's nooit zo scherp als deze.:thumbs:

Mwah vind hem niet scherp genoeg haha (moet toch wat te zeiken hebben) vanavond als meneer lekker open komt, eens kijken met de spiegelreflex of dat beter gaat :)
 
Erg mooi Erwin en is dat een lastige klant?

Dank je John :)
Nee niet echt, groeit best goed zoals ik het zie bij anderen, beetje nitraat en fosfaat vinden ze heerlijk. Verders niet teveel direkte stroming erop en gematigd licht.
 
Nou wie weet voor de volgende bak als hij betaalbaar is:D:D
 
Deze had ik voor een prikkie John :)
 
Ja in vergelijking met je nieuwe stromingspomp zeker:D:D. Ach ja, je moet er wat geluk mee hebben en daarbij krijg je wel een heel mooi koraaltje.
 
Heb leuke zeg maar gerust vette korting gehad op deze acan, uiteraard omdat ik daar ook mijn stromingspompje kocht.
 
Ja dat is dan weer leuk en dat had i ook met de afschuimer die ik bij de bak heb gekocht. Scheelt me wel weer 50 euri s.
 
Mooi filmpje . Betaal jij die acteurs of doe die dit gratis ?
 
Voor wat lekkers gedragen ze zich allemaal voorbeeldig voor de camera :D
 
De powerfilter doet zijn werk super!
Net toen de lampen aangingen meteen de vissen stevig gevoerd en de bak blijft kraak en kraak helder, geen zweefvuil niks meer :)
 
Indrukwekkend, die dokters bij elkaar
 
Wat ontzettend gaaf om te zien idd! Vooral die gele zeilvinnen idd!
 
Wat een kleuren, man, echt niet normaal! Met zo'n bak kan de TV voorgoed de deur uit.
 
Genieten is het idd :)
 

Terug
Bovenaan