El gran rio Amazonas de Raoul (rjoemman)


Je mag er gewoon heel tevreden mee zijn hoor!
Raamplakker is gigagroot:eek:
 
Nope dit is de L001.
Die wat jij zegt is die groene L200 foto ietsjes terug.
 
Waarom ik zeg redelijke tevreden:
- rechts bij de valisneria is nog niet helemaal naar mijn zin. Wellicht ga ik daar nog wat hout bijzetten.
- de bodem is te clean. Ik wil meer rottend blad over de bodem.
- de zwaarplanten moeten nog de lucht in.
- de valisneria moet nog langer worden en gaan drijven.

Dat van de planten heeft tijd nodig.
Binnenkort even bij vkc gaan snuffelen ik zag dat er een nieuwe lading mangrove binnen is gekomen.
 
Erg mooi! Staat er mooi bij. Plantjes hebben gewoon wat tijd nodig. Voor bladeren kan je bij Utaka kijken. Hebben een mooi assortiment liggen van verschillend spul. Heb mijn bak er ook voor mee liggen.
 
Fijn weekend.

IMG_20220115_115934__01.jpg
 
Mooi opgelost die rechterkant Raoul 👍
 
Ik kan er ook weer mee leven, het aangezicht, met dat stukje extra hout. ;)

Heel mooi zo de verschillende "zwaarte" van het hout. Links donker en mysterieus en rechts steeds lichter.
 
Hele opgave altijd om de juiste stukken hout te vinden. Er ligt altijd wel van alles maar meestal is het aanbod mangrove beperkt. Deze stukken vind ik zelf ook een mooie toevoeging.
En er wandelen een stuk op 10 Helanas rond die ik van Niels kreeg.
 
Helana s? Garnalen?

Hopen dat ze een beetje kunnen sprinten want die zullen toch wel snacks zijn voor die monstervissen.
 
Slakken :eek:

Hele bak leeg om slakken en nu slak etende slakken :rolleyess: Dat word in maart weer een hotel overnachting voor de vissen ivm onderhoud, aangroei slak etende slakken of dat ze elkaar ook op eten dat scheelt een klusje..
 
Slakken :eek:

Hele bak leeg om slakken en nu slak etende slakken :rolleyess: Dat word in maart weer een hotel overnachting voor de vissen ivm onderhoud, aangroei slak etende slakken of dat ze elkaar ook op eten dat scheelt een klusje..
Helenas die vermenigvuldigen niet zo snel
 
Slakken :eek:

Hele bak leeg om slakken en nu slak etende slakken :rolleyess: Dat word in maart weer een hotel overnachting voor de vissen ivm onderhoud, aangroei slak etende slakken of dat ze elkaar ook op eten dat scheelt een klusje..
Als ik Raoul was dan had ik Appels erin gedaan want die vang je makkelijker uit:DD
 
Die vallen uit elkaar omdat mijn gh zo laag is
 
Ja dat is dan lastig maar hadden je puntslakken daar dan geen last van?
 
Ja dat is jammer want het zijn mooie slakken en via MP nog voldoende te verkrijgen zag ik. Maar goed je kunt niet alles hebben;)
 
Zo dat is geen klein stukje courgette Raoul maar ja dat zullen ze wel snel meester maken denk ik.
 

Terug
Bovenaan