Effe voorstellen, ik ben Nico.


Nico F.

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
11 september 2022
Berichten
228
Hoi iedereen,

Ik ben Nico, 52 jaar.
20 jaar geleden heb ik enige tijd discussen gehad.
Maar na een eerste reis naar egypte en de rode zee, was ik verkocht aan de zeewaterhobby.

De laatse 18 jaar heb ik ongeveer 10 jaar een zeewateraquarium gehad.
Mijn laatste is ongeveer 3 weken gelden gestopt.
De reden is dan vooral de hoog oplopende energiekosten en ook de rest er rond was allemaal veel duurder geworden.
Ik heb er maanden over nagedacht, maar toch beslist om terug naar zoetwater te gaan. Niet dat het makkelijker wordt, maar discussen hebben me ook altijd bekoord.

De nieuwe reis zal in een een dagboek beschreven worden.
 
Discussen moeten behoorlijk warm zitten dus daar zitten ook behoorlijke kosten aan, welkom overigens
 
Welkom Nico, en ik ga je dagboek graag volgen.
 
Hallo Nico,

welkom.
ook ik ben gestopt en ga de zoetwaterkant op. Geen discussen maar een planten bak.
heb je wel gevolgd op zeewater. Ben daar eigenlijk nooit actief geweest om een reden die je misschien kunt bedenken
wel het andere forum dat nu eigenlijk geen nieuws meer heeft.

ik wil ook hier wel gaan starten en hoop dat het hier rustig (gezellig ) zal zijn.

kerstin.
 
Hallo Nico,

welkom.
ook ik ben gestopt en ga de zoetwaterkant op. Geen discussen maar een planten bak.
heb je wel gevolgd op zeewater. Ben daar eigenlijk nooit actief geweest om een reden die je misschien kunt bedenken
wel het andere forum dat nu eigenlijk geen nieuws meer heeft.

ik wil ook hier wel gaan starten en hoop dat het hier rustig (gezellig ) zal zijn.

kerstin.
Bij momenten ging het niet echt meer over zeewater ;).

In ieder geval ook veel plezier met je zoetwaterbak en nu mss wel wat aktiever op het forum :p.
 
Bij momenten ging het niet echt meer over zeewater ;).

In ieder geval ook veel plezier met je zoetwaterbak en nu mss wel wat aktiever op het forum :p.
Is wel de bedoeling.

maar ik ga verder met een andere bak en de levertijd is 6-8 weken. Is vorige week pas besteld.
 
Is wel de bedoeling.

maar ik ga verder met een andere bak en de levertijd is 6-8 weken. Is vorige week pas besteld.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden :unsure:;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ed62

Terug
Bovenaan