Divider/ tussenschot


tropicalis

Well-known member
Lid geworden
18 augustus 2012
Berichten
191
Locatie
Rotterdam
Ik zoek hard kunstof gaas met gaatjes van zo’n 2 mm om een aquarium in twee te splitsen, of om op de bodem te leggen voor egg scaterers.
Een plexiglas met gaatjes of met een ‘raam’ en daar gaas inplakken is het beste wat ik kan verzinnen.
Suggesties?
 
Ik zoek hard kunstof gaas met gaatjes van zo’n 2 mm om een aquarium in twee te splitsen, of om op de bodem te leggen voor egg scaterers.
Een plexiglas met gaatjes of met een ‘raam’ en daar gaas inplakken is het beste wat ik kan verzinnen.
Suggesties?
Filtermatten?
 
Ik gebuik daar stekkenrooster voor (ook wel egg crate genoemd) en leg er een laag 20-30mm kiezel op.
Dit gaat natuurlijk niet voor vertikaal.
Daar kan je wel een stuk glas of plexi gebruiken en deze vast zetten met filtermat.
Als de stroming er door moet kan je onderin(of ergens anders) ook een stuk filtermat steken.
 
Dank voor de ideen. Hi fishy fish. die filtermatten had ik al geprobeerd met een plexiglas frame eromheen. Dat ging op zich wel, behalve dat de kit losliet toen ik het eruit haalde om schoon te maken (te veel gewicht in de mat denk ik). Volgende keer met plastic schroeven doen.
En Vis&versa, die egg crates zal ik eens proberen met gaas eromheen Momenteel gebruik ik een plastic bak met de bodem vervangen voor gaas. Dat werkt ok, behalve dat de vissen nu niet zo heel goed te zien zijn.
 
Google eens op vlamdovend gaas RVS .
Leek mij wel iets voor jouw doel.
 

Terug
Bovenaan