Discusvissen van treb

  • Onderwerp starter Deleted member 14272
  • Startdatum

D

Deleted member 14272

Guest
Eens kijken of het gaat lukken foto's van mijn vissen,

foto's vissen 216.jpg


foto's vissen 223.jpg


foto's vissen 226.jpg


foto's vissen 231.jpg


foto's vissen 232.jpg


foto's vissen 237.jpg


foto's vissen 238.jpg
 
Prima gelukt, mooie foto's van mooie dieren en hun bak.
 
Misschien ook even leuk om op te noemen wat de maat van de bak is, de verlichting en overige techniek en eventuele andere bewoners.
 
Ja inderdaad,

Het aquarium is 130 x 60 x 60 is een aangepaste eheim scubaline,aangepast omdat ik enkele Jaren terug waterlekkage via de voorruit had wat lekte op het meubel,de 3 cm.dikke bodemplaat was uitezet.
Nieuw onderstel gemaakt van hout en nu kon er meteen een bioloog onder staan.120 x 35 x 35 gevuld met filterwatten en gesinterd glas.
De opvoer gaat met een Eheim 1200 L per uur + een Eheim potfilter van 600 liter per uur.

Ik verzorg 7 Piowarski Rood Turquoise vissen die ik inmiddels al beina 4 jaar heb,de verlichting is nog steeds standaard 4 tl buizen t5

Tezamen met nog 10 coreadorus sterbai.

Verder geef ik een variatie aan diepvriesvoer,granulaat en eens in de 2 weken levende artemia,verder geen ander levend voer.

Waterverversen doe ik sinds kort wat rustiger aan zo'n 150-175 liter per 2 weken,dit is een combinatie van osmose en kraanwater.En ik maak gebruik van een gestuurde Co2 toevoeging,dat was het wel dacht ik
 

Terug
Bovenaan