Diepvriesvoer ontdooid geweest


B

Bumblebiekje

Guest
Wegens een te volle vrieskist hadden we de verpakking met blokjes vriesvoer in de vrieslade van de koelkast gedaan. Nu zijn die blokjes dus niet goed ingevroren en half ontdooid.

Gaat oa ook over nog 4 volle verpakkingen waar nog geen blokje uit is gegaan. Is het nou nog oke weer in te vriezen of moet ik het allemaal gaan weggooien??? Ik baal als een stekker in ieder geval.
 
als deze blokjea langer dan 24 uur ontdooid zijn geweest, is de inhoud (helaas) helemaal rot en dat ruik je ook.
Zeker niet opnieuw invriezen en ook niet meer voeren, je voert puur vergif aan je vissen!!

Als het maar een paar uur is geweest kun je het wel doen.

Greetzz Bigsmoke
 
Dan gooi ik alles wel weg voor de zekerheid, echt jammer, is zowat voor 40 euro aan voer. Echt stom met hoofdletter S...
 
Tja, dit soort dingen gebeuren. ooit heb ik mijn toenmalige auto grote beurt laten geven, en 4 neiuw bandjes.....Toen ik vanuit de garage naar huis reed, week ik uit voor en ree, en die boom weigerde om opzij te gaan....Weg ree, weg boom, weg auto, weg geld....Maar ik was er nog helemaal en ongedeerd.
Maar LEUK....??? Nee hoor, balen als een stekker, want mijn hele vakantiegeld had ik aan t autootje besteed, dus ook mijn vakantie van dat jaar was naar z'n mallemoer!

Is BALEN, maar je doet er niks aan het gebeurd gewoon!

Greetz BigSmoke
 
Ook al voor gehad, heel het doosje (ik heb altijd een 10tal blisters liggen) uit de vriezer gepakt om te kiezen wat ik aan de visjes zou geven. De volgende dag vond ik het doosje naast de vriezer :stom: . Alles weg gekieperd en een paar dagen vlokken moeten voeren. :(
 
Ik heb 3 pakjes die onderaan lagen en dus op het ijs nog kunnen redden, alles daarboven was half vloeibaar of helemaal vloeibaar (net nieuwe pakjes, grrrr). Nou ja, het is het eind van de wereld niet wat bigsmoke al aangeeft maar mijn man moet maar wat vlugger de kliekjes in de vriezer gebruiken of wat minder kliekjes bijhouden maar heb nu mijn plekje in de vriezer weer ingepalmd. Wordt weer shoppen bij de lfs, das ook niet zo heeeeeeel erg :)
 
Dan mik je de kliekjes van 1 euro er toch uit.
Nu ben je 40 euro kwijt.
 

Terug
Bovenaan