De laatste trigonostigma...


blubs

New member
Lid geworden
6 november 2023
Berichten
2
Leeftijd
46
Hoi,

Ik had bij de start van m'n bak al eens gepost, maar blijkbaar is m'n account in de tussentijd opgeheven. Waarschijnlijk ivm inactiviteit.

Een 60 liter bakje met uiteindelijk alleen maar Trigonostigma Espei, die uiteindelijk zo'n 4-5 jaar oud zijn geworden. Nu is er nog maar ééntje over en dat vind ik toch wel zielig aangezien het schoolvisjes zijn. Nu is mijn vraag: als ik nieuwe tankmaatjes introduceer, geeft dat mijn laatste Espei wat rust en gezelschap of alleen maar extra stress? Ik zit er aan te denken vuurtetras te nemen dus dat zou op zich goed samen moeten gaan maar is wel een andere soort natuurlijk. Aan de andere kant, als ik wel de zelfde soort erbij neem, zal ie die dan ook als soortgenoten herkennen en er vrolijk mee scholen?
 

Bijlagen

  • bak.jpg
    bak.jpg
    390.6 KB · Weergaven: 51
Dat moet prima kunnen hoor en zijn soortgenoten herkend hij/zij wel 👍.
 
ik heb ook zo'n restbestandje van 4 keizertetradames, die doen gewoon lekker mee met de melanotaenia's. Meer zielen is meer vreugd, zelfs als het geen eigen soort is.
 
ik heb ook zo'n restbestandje van 4 keizertetradames, die doen gewoon lekker mee met de melanotaenia's. Meer zielen is meer vreugd, zelfs als het geen eigen soort is.

leuk! goed om te weten :)
 

Terug
Bovenaan