Dario dario te koop?


K

KidNatsu

Guest
Ik ben op zoek naar Dario Dario maar de dierenwinkels in de buurt hebben ze niet. Is er iemand in de buurt van Heerhugowaard/Alkmaar die ze kweekt/voor verkoop heeft?
 
Tja, is de enigste die ik kon vinden.
Schijnen niet zo hard te gaan.


Enne, wat je ver haalt, Kan lekker zijn,toch?
 
Mijn vissen (naaldharnassen),was de afstand nog geen kilometer, hemelsbreed.

Hij had ze ook kunnen gooien.
 
Het is inderdaad wel ver weg. Het probleem is dat ik 15 ben en dat ik dus geen auto kan/mag rijden. En mijn ouders zien het niet zo zitten zo ver te gaan.
 
Ze zijn wel te krijgen maar ze hebben zelden vrouwen erbij.
Ik weet niet welke bak je hebt maar als die niet zo groot is dan zou ik niet 2 of meer mannen nemen.
Miss Poodle heeft dat nu ook en dan krijg je teruggetrokken gedrag. Zelf heb ik dit ok gehad in een 60cm.
 
Dat weet ik, daarom wil ik ook 1 mannetje en 2 vrouwtjes kopen. Zal wel extra lastig te vinden zijn, maar als niemand het ooit probeerd kom je ook nergens.
 
Jacobus zei:
Probeer eens bij Holgen in Amsterdam. Ik heb ze daar gezien.

Dat vindt ik eigenlijk ook al ver, maar anders zal ik ze waarschijnlijk nooit vinden. Ik zou even kunnen bellen, en dan mijn ouders overhalen.

Maar het is niet erg als mensen andere (misschien dichterbij) plekken weten, dan hoor ik het graag. Is er ook niemand op het forum in de buurt die ze kweekt?
 
Bertus zei:
www.hobbykwekers.nl

Ene Johan. Dacht ik.

Maar waar hij woont?? en nog heeft?

Ik heb wel ene Johan gevonden in Noord-Holland, maar die kweekt op dit moment alleen maar parachromis dovii.

Bertus zei:
www.aquabeek.nl

DARIO DARIO ... PTEROPHYLLUM SCALARE BLACK (maanvis zwart) ... PTEROPHYLLUM SCALARE RED BACK RIO MANACAPURU (maanvis redback rio ...
www.aquabeek.nl/diversen.php -

Informeren.

Aquabeek zit In Handel, ergens in Noord-Brabant ofzo. Misschien een klein beetje ver :p
 
Ik heb nu iemand gevonden op hobbykwekers die de badis badis wel verkoopt, maar ik heb begrepen dat dat een hele andere vis is? Die ook veel groter wordt, en daarmee een beetje te groot voor een 60cm?
 
KidNatsu zei:
Bertus zei:
www.hobbykwekers.nl

Ene Johan. Dacht ik.

Maar waar hij woont?? en nog heeft?

Ik heb wel ene Johan gevonden in Noord-Holland, maar die kweekt op dit moment alleen maar parachromis dovii.

Bertus zei:
www.aquabeek.nl

DARIO DARIO ... PTEROPHYLLUM SCALARE BLACK (maanvis zwart) ... PTEROPHYLLUM SCALARE RED BACK RIO MANACAPURU (maanvis redback rio ...
www.aquabeek.nl/diversen.php -

Informeren.

Aquabeek zit In Handel, ergens in Noord-Brabant ofzo. Misschien een klein beetje ver :p

Och, klein beetje maar,toch? ;)
 
Alexej zei:
Kun je ze niet bestellen bij deze zaak: http://www.aqua-fauna-alkmaar.nl/

Het probleem met bestellen is dat ze er meestal minstens 10 moeten bestellen. En met 10 van deze erbij is mijn aquarium echt overvol. Ik zou van de week wel even kunnen bellen, misschien dat het wel kan of dat ze ze zelf hebben.
 
Badis badis is inderdaad een andere vis.

Pas met het aanschaffen van deze vis op dat je niet "vrouwtjes" koopt dat eigenlijk bleke mannetjes zijn. Deze zijn ziek en daar heb je dus niks aan.

Er was ooit een hobbykweker in Gouda die ze had zitten, maar ik krijg ze zo snel niet gevonden.
 
KidNatsu zei:
Alexej zei:
Kun je ze niet bestellen bij deze zaak: http://www.aqua-fauna-alkmaar.nl/

Het probleem met bestellen is dat ze er meestal minstens 10 moeten bestellen. En met 10 van deze erbij is mijn aquarium echt overvol. Ik zou van de week wel even kunnen bellen, misschien dat het wel kan of dat ze ze zelf hebben.

Nee, je moet er inderdaad niet meer nemen dan je zelf wilt. Maar wie weet, en zijn speciaalzaken die dit kunnen/willen.

(hoewel je van de keuze van de visjes wel afhankelijk bent van de keuze die de groothandel maakt, dat is soms jammer)

Kun je je ouders niet voor het blok zetten. Of ik neem een extra/groter aquarium, of je rijdt me heen en weer naar Amsterdam. ;)
 
Ik zou vraggen als ik nou het huis stofzuig zouden jullie/ jij me dan naar amsterdam willen brengen? Hoop wel voor je dat je bij de (l)fs gratis kan parkeren want anders heb je kans dat het erg duur is.
 
Ik ben ook al een tijdje bezig met Dario Darios. Volgens mij heb ik nu drie mannetjes terwijl ik al twee keer de winkel verlaten heb met een "vrouwtje". :stom:

Het lijkt er op dat je ze hier kunt bestellen: http://www.aquariaveldhuis.nl/index.php ... ctID=10579

Dan moet je wel zoeken op de oude naam: Badis Badis Bengalensis. Ze versturen ze dan per koerier of per post :O , dat weet ik niet precies.
 
Mimimimi zei:
Ik ben ook al een tijdje bezig met Dario Darios. Volgens mij heb ik nu drie mannetjes terwijl ik al twee keer de winkel verlaten heb met een "vrouwtje". :stom:

Het lijkt er op dat je ze hier kunt bestellen: http://www.aquariaveldhuis.nl/index.php ... ctID=10579

Dan moet je wel zoeken op de oude naam: Badis Badis Bengalensis. Ze versturen ze dan per koerier of per post :O , dat weet ik niet precies.

Dat heb ik al eerder een keer uitgezocht, per post helaas. Dat wordt hem dus niet.
 
Hier in Den Helder zijn ze te koop bij Faunaland ik heb een 'koppeltje' zwemmen en zien er erg mooi uit!
 
Tja, maar hoe groot is de kans dat je g��n koppel krijgt als je ze online besteld? Die kans lijkt me groter dan wanneer je meekijkt in de winkel.
En ruilen, dat is dan een stuk lastiger.
 

Terug
Bovenaan