Corydoras met zwemblaas


Jeske

Member
Lid geworden
1 november 2020
Berichten
15
Leeftijd
23
Hoii, Iets meer dan een week geleden heb ik corydorassjes gehaald, mijn bak staat al zo'n 2,5 maanden en de waardes zijn goed. Alles ging goed maar gisteren zag ik dat er 1 visje gek rond zwom en afentoe op zijn zij en soms zelfs op zijn rug. Als ie dit doet is dit ook Maar voor een paar seconden en dan zwemt ie weer normaal op de bodem, hij zwemt ook Maar heel afentoe zo. Ik vermoed dat het zwemblaas is maar ik weet het niet zeker. Ik heb gekookte erwten in de bak gedaan maar wat zou ik verder nog kunnen doen? Er zit ook een klein kronkeltje bij het begin van zijn staart, dit viel me op toen ik hem een dagje had. Zou dit een oorzaak kunnen zijn?
 
Kan zijn dat die wormpjes heeft...
 
Kan zijn dat die wormpjes heeft...
Er zit een geen kronkel in de zin van een wormpje, het staartje is een beetje misvormd (een soort s-bochtje) sorry voor de onduidelijkheid! :)
 
Screenshot_20201212-113639_Gallery.jpg

Het is een beetje lastig te zien maar er zit een knikje bij het staartje
 
Ik denk dat je een misvormd visje hebt. Dat komt voor, en hoeft geen groot probleem te zijn, maar de kans is groot dat die altijd wat raar gaat zwemmen.
 
Ik denk dat je een misvormd visje hebt. Dat komt voor, en hoeft geen groot probleem te zijn, maar de kans is groot dat die altijd wat raar gaat zwemmen.
Inmiddels gaat het weer beter, maar we zullen zien de komende weken! :)
 

Terug
Bovenaan