corydoras in 60 liter?


en als ik het nou zo doe:
1 betta = 6cm
5x c.Panda = 25 cm
1x farlowella = 15 cm
5x Galaxy = 12,5 cm

Totaal = 58,5
lijkt dat er al meer op, of is het nog steeds veels te vol?(ik weet dat het nog 4 te veel is maar de betta wil ik sowieso en de farlowella kan ik niet wegdoen.)de garnalen schrap ik dan ook maar.

Remco
 
5 panda's en 5 galaxy's vind ik wel erg weinig voor vissen die het gezelschap van soortgenoten zo waarderen. Je kan beter ��n van de twee soorten schrappen.

Met een klein bakje ben je gewoon erg beperkt en de enige oplossing daarvoor is om een grotere bak te nemen.
 
Ik zal wel eens vragen of de farlowella acus weg kan, zou ik dan wel 7 C.Panda en 10 R.Galaxy kunnen nemen?
 
ja maar de Corydoras panda gaat niet door, er komen alleen nog wat Galaxy's bij en meer niet

3x Betta Splendens M/V/V = 18cm
10x Rasbora Galaxy = 25cm
1x Farlowella Acus = 15cm (ik wil hem nog een keer weg doen)
2x Rhinogobius wui = 9cm
Het word dan dus 52 cm in totaal dus dan kan het toch?

Remco
 
Ik zou geen 3 betta s nemen in een 60cm.
Domweg niet omdat de 3 dan vast snel een nest zullen hebben en dan de man territoriaal gaat worden en de vrouwen er vaak bij weg moeten.
Ook wil het vaak voorkomen dat na 1 week Pa bij de jongen weg moet en je moet ruimte hebben voor de jongen als die iets groter worden.
Voor het kweken met Betta s heb je best wel ruimte nodig.
1 man zou prima kunnen denk ik.
De 4 soorten die je noemt is samen 67cm volgens mij en zonder de Acus 52.
 
remcovoortman zei:
ja maar de Corydoras panda gaat niet door, er komen alleen nog wat Galaxy's bij en meer niet

3x Betta Splendens M/V/V = 18cm
10x Rasbora Galaxy = 25cm
1x Farlowella Acus = 15cm (ik wil hem nog een keer weg doen)
2x Rhinogobius wui = 9cm
Het word dan dus 52 cm in totaal dus dan kan het toch?

Remco

Naast lezen heb je dus ook een probleem met rekenen! ;)

Men heeft geen glazen bol nodig om te voorspellen dat er binnenkort een nieuw topic van je komt ivm aan flarden gescheurde Betta vrouwtjes oid....
 
Ik denk dat Remco bedoeld dat die 52cm is zonder de Acus John :S
Anders heeft hij wel een rekenfout gemaakt ja.
Maar een vis van 15cm doe je ook niet in een 60cm bakje lijkt mij zo.Hij schrijft wel dat hij deze nog een keer wil wegdoen, maar dan lijkt het me beter dat je hem of niet aanschaft of als je hem al hebt dat je hem direct een ander huisje gaat bezorgen.
De Lfs wil hem misschien ook wel terugnemen.
 
Ja had ik door van de acus maar voorlopig zit deze nog in het bakje heb ik het idee dus blijft dan gewoon 67cm ;)
 
Ja dat is echt veel te veel en die 3 Betta s gaan al voor genoeg spektakel zorgen denk ik.
 
De Rhinogobius lost de overbevolking wel op.
10 galaxys, gone.
 

Terug
Bovenaan