Compleet aquarium, waarde?


J

Jer0enN

Guest
Hoi allemaal,

Hierbij bied ik mijn aquarium Juwel 125 liter (80 cm breed) + veel toebehoren aan:

- Eheim 2213 filter
- ChristalProfi e901 filter
- Dennerle co2 set voor aquaria tot 125 liter + magneetventiel en 3 verschillende difussoren
- Watertestset van JBL dmv druppels vrijwel ongebruikt
- Verwarmingselement van Juwel
- Electronic controller (is een extra aansluiting voor meer verlichting. Aansluitingen zijn gemonteerd in de lichtkap zoals op een van de foto's te zien is)
- 6 lampen (al zullen ze niet allemaal even goed functioneren, zijn al enige tijd niet gebruikt)
- Planten voeding
- +/- 25 kg seiryu stenen
- zak 10 ltr Manado grind bruin

Kortom compleet aquarium voor degene die in een keer goed wilt beginnen! Ideaal voor aquarium Iwagumi stijl. Alles gaan in zijn geheel de deur uit.

T5GfJl-SetL3gjbY2t7eKIIXTK9N923H.jpeg

T5GfJl-SetL3gjbY2t7eKIIXTK9N923H.jpeg

T5GfJl-SetL3gjbY2t7eKIIXTK9N923H.jpeg

T5GfJl-SetL3gjbY2t7eKIIXTK9N923H.jpeg

T5GfJl-SetL3gjbY2t7eKIIXTK9N923H.jpeg

T5GfJl-SetL3gjbY2t7eKIIXTK9N923H.jpeg


Groeten,
Jeroen
 
webhond zei:
voorzichtige schatting tussen de 175 en 250 euro.
Zo alles bij elkaar kan best een goede schatting zijn ja.
Ik zou het los van elkaar verkopen. Er zijn genoeg mensen die co2 willen toevoegen in hun HUIDIGE aquarium. Die set zal toch wel �120 op kunnen leveren. Een Rio125 is wel redelijk populair, maar ook al gloednieuw te vinden voor �130, dus die zal geen enorme bedragen opleveren. Van buitenfilters heb ik geen verstand, maar die set stenen is enorm prijzig geweest in aanschaf...Ik heb zelf nog iets van �30 gekregen voor 10kg dragonstones, dit moet toch ook nog behoorlijk wat opleveren.
 
Mascha&Ivo zei:
Jer0enN zei:
Alles gaan in zijn geheel de deur uit.
Drukt normaliter de totaalprijs die je krijgt behoorlijk.

inderdaad..

ik zal voor de losse verkoop gaan

Dennerle co2 set zo 100 euro
Eheim 2213 filter +/- 20 euro
ChristalProfi e901 filter +/- 40 euro
watertests 25 euro
verwarmingselement 20 euro
electronische controller (weet zo niet
lampen.. ligt eraan welke lampen... +/- 50 euro
seiryu stenen +/- 50 euro (denk ik zo)
Manado grind 10 euro
rio 125 leeg... 40 a 50 euro

zit je op 405 euro....


kost meer tijd, maar loont wel,,,, prijzen zijn onder t gemiddelde van marktplaats :)
 
en de waterverbeteraars...... vergeten,, ook al doe je ze voor 5 per stuk weg..... 25 euro
 
rio 125 leeg krijg je geen 40 a 50 euro voor, eerder zon 30/35 euro. Stenen vang je denk ik ook geen 50 euro voor evenals 20 voor het verwarmingselement. Gebruikte lampen leveren ook niet zoveel op denk ik.
 
Ik heb hier een rio125 en een Record 800 via mp verkocht en beide voor 75 euro. Verder geen extra s erbij, maar ja je moet denk ik net een liefhebber treffen.
Als je haast hebt dan krijg je dit niet denk ik.
 
jessicapilon zei:
Ik heb hier een rio125 en een Record 800 via mp verkocht en beide voor 75 euro. Verder geen extra s erbij, maar ja je moet denk ik net een liefhebber treffen.
Als je haast hebt dan krijg je dit niet denk ik.
Ik heb voor mijn Rio125, nieuw in doos, incl 2x reflector, 1x extra nature lamp, 1x auto-feeder nog bijna �100 gekregen.

En zoals bij alle verkopen - haast en alles-in-1-koop zijn nadelig op de prijs.
 
Bedankt allen voor het advies! Ga mijn adda op mp aanpassen!
 
Hallo Jeroen,

Heb je toevallig de watertest nog, die zou ik graag over willen nemen van je. op het andere forum (pf) had ik gezegd eind april/begin mei, maar van m'n ouders mag ik het nu al ophalen. Dus ik zou graag horen of je hem nog hebt.
 

Terug
Bovenaan