Colombo quicktest 6 in 1

  • Onderwerp starter Ivoludwig
  • Startdatum

garnalen maar die zijn niet zo mooi
Ik heb ook de minst mooie (mini japonica's) zitten er meer in voor het onderhoud eigenlijk.

Leuk visje zo te horen, die kogel:D
 
Ja inderdaad leuk visje ja. Ja daarom heb ik die garnalen ook er in. Japonicas eten geloof ik ook baardalg als ze niet veel anders te eten hebben.
 
Baardalg weet ik, niet de meeste andere bruine en groene algjes wel.
zie hier,dit was binnen één dag weg
P2270006.JPG
P2270010.JPG


Was bruinalg van de opstart
 
Ja had ik ergens gelezen. Omdat ik baardalg gehad heb. Had ik dat opgezocht. Ja die zijn inderdaas effecient.
 
Baardalg is echt vervelende alg, steekt zo ineens de kop op en is moeilijk weg te krijgen, als ik een plukje zie verwijder ik het direct en/of ik spuit er een beetje easy carbo op.
 
Ja dat moet ik ook halen dat easy carbo. Want ik had dat laatst die baardalg en overal had ik dat. Daarom had ik die helebak leeg gehaald en vernieuwd. Dus ben bang dat het nog terug gaat komen. Maar kan je geloof ik ook goed bestrijden met die vloeibare co2 zij die man van de aquarium winkel toevallig candaag tegen me.

Maar hiezo had je niet 80 japonicas gepakt ofzo en een paar can die gekleurde garnalen?
 
Easy carbo is vloeibare ''Co2" wel spaarzaam gebruiken, rechtstreeks op de alg spuiten werkt het beste.

De garnalen eten die alg niet zo gretig hier.
 
Ja heb er nou ff geen last van gelukkig. Mijn water waardens zijn ook weer goed.
 
Miss kunnen jullie die winkel wel. Is volgens mij wel een bekende. Robert knops. Ligt in geleen limburg.
Ken hem maar al te goed, vind de kennis ontbreken of ik heb die indruk dat ze graag verkopen.
 
Ja denk dat ze de kennis wel hebben. Maar verkopen graag ja. Dat idee heb ik ook. En ze zijn ook erg duur. Maar ze hebben dan wel weer beter assortiment als andere zaken hier in de buurt. In iedergeval de winkels die ik weet.
 
Ja denk dat ze de kennis wel hebben. Maar verkopen graag ja. Dat idee heb ik ook. En ze zijn ook erg duur. Maar ze hebben dan wel weer beter assortiment als andere zaken hier in de buurt. In ieder geval de winkels die ik weet.


Aan de overkant hebben ze enorm veel hardware en onderdelen. Het meest ligt niet in het zich maar jammer genoeg in het magazijn. Bij hen is het altijd vragen of ze iets hebben en als ze iets niet hebben doen ze in elk geval hun best je te helpen.
Had spraybar nodig van JBL - hadden de laatste verkocht. Wilden hem voor me uit de doos van een filter halen. Vond dat ook l*llig dus besloot te wachten.

Maar de grootste tip die ik voor je heb, als je iets nodig hebt en je ziet het niet in de zaak liggen, even vragen.

Prijzen liggen er inderdaad lager dan bij K. K oogt ook veel mooier.
 
Aan de overkant van knops?
 
Weet je nog meer goeie zaken rondom parkstadt sittard geleen?
 
Nee helaas, wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn.
 

Terug
Bovenaan