Co2 aansluiting


. De makkelijkste oplossing volgens Peter is om gewoon een paar dagen een satéprikker in het gaatje te duwen. Na een paar dagen is de druk overal goed verdeeld en is het probleem opgelost (dit stuurde verkoper)
en wat zegt peter als de sateprikker eruit vliegt omdat de druk hoog genoeg was opgebouwd?
ik denk dat je maar beter voor een nieuw reduceeer moet gaan kijken, op alieexpres staan ze voor zachte prijzen
 
Jij zou het aanbevelen om een drukregelaar voor CO2 in China te bestellen ja? Ik ben dan toch altijd bang dat goedkoop duurkoop gaat worden.
 
Jij zou het aanbevelen om een drukregelaar voor CO2 in China te bestellen ja? Ik ben dan toch altijd bang dat goedkoop duurkoop gaat worden.

Ja daar heb ik ook wat moeite mee want ook bij haperingen moet je een beroep doen op garantie en ja dat is dan niet zo makkelijk en snel geregeld.
 
Volgens Peter komt het omdat hij druk aan het opbouwen is. Je moet zorgen dat hij aangesloten is op de stroom zodat het ventiel open staat. De slangen controleren of er niet een verstopt zit. Verder zit er op de kop ergens een inbus bout die je kunt verstellen om dit probleem op te lossen. Zie gebruiksaanwijzing. De makkelijkste oplossing volgens Peter is om gewoon een paar dagen een satéprikker in het gaatje te duwen. Na een paar dagen is de druk overal goed verdeeld en is het probleem opgelost (dit stuurde verkoper)
Leuk die sateprikker..
Zelfde idee als een rookmelder afplakken..

Heb je de regulator nieuw gekocht of 2e hands?
 
2e hands
 
Jij zou het aanbevelen om een drukregelaar voor CO2 in China te bestellen ja? Ik ben dan toch altijd bang dat goedkoop duurkoop gaat worden.
Nee hoor, veel van die dingen die je hier koopt komen ook daar vandaan. Ik heb er zelf een die nog nooit een enkel probleem heeft gegeven.
 
Allemaal bedankt voor reacties
Heb de set in de schuur geflikkerd helemaal klaar mee
Dan maar geen co2
 
Nee hoor, veel van die dingen die je hier koopt komen ook daar vandaan. Ik heb er zelf een die nog nooit een enkel probleem heeft gegeven.

Het zal vaak inderdaad wel goedgaan maar als er onverhoopt toch iets is dan is het lastig handelen met China denk ik.
 
Het zal vaak inderdaad wel goedgaan maar als er onverhoopt toch iets is dan is het lastig handelen met China denk ik.

Nou probeer hier maar eens iets te regelen wanneer je drukregelaar stuk is. Dat valt ook niet altijd mee. Bovendien koop je er daar drie voor de prijs waar je er hier soms nog niet één voor koopt. Maar als gezegd ik heb meerdere zaken in China gekocht waar er soms ook dingen niet goed bleken na aankomst en ook dat is altijd nog opgelost. Veel zaken die je hier koopt komen vaak ook gewoon daar vandaan.
 
Stuur hem dan (met aankoopbewijs) deze kant maar op. Ga ik het wel proberen te regelen en geef ik hem daarna wel aan iemand die er nog wel iets mee kan. Heel erg zonde dat je zo snel opgeeft. Maar het is volledig jouw keuze en die respecteer ik natuurlijk!
 
Nou probeer hier maar eens iets te regelen wanneer je drukregelaar stuk is. Dat valt ook niet altijd mee. Bovendien koop je er daar drie voor de prijs waar je er hier soms nog niet één voor koopt. Maar als gezegd ik heb meerdere zaken in China gekocht waar er soms ook dingen niet goed bleken na aankomst en ook dat is altijd nog opgelost. Veel zaken die je hier koopt komen vaak ook gewoon daar vandaan.
Hier hebben we een wettelijke fabrieksgarantie van 2 jaar. Dat ligt in China net even anders. En bovendien worden producten hier op een andere manier gekeurd dan daar in China. Er is een groot verschil in kwaliteitseisen waar producten aan moeten voldoen binnen Europa en binnen China.
 
Is 2e hands set van marktplaats gekocht voor 100,-
Ik ga zaterdag ff langs aqua ferrytale kijken wat hun ervan zeggen
En als ie kapot is ga ik ff bij verkoper langs om geld op te halen
 
Is 2e hands set van marktplaats gekocht voor 100,-
Ik ga zaterdag ff langs aqua ferrytale kijken wat hun ervan zeggen
En als ie kapot is ga ik ff bij verkoper langs om geld op te halen

Kijk dat is een beter idee! Goed plan!
 
Dat is jammer.
Net ff op de mijne gekeken maar dat is denk ik een oudere serie of omdat ie is omgebouwd van wegwerp naar hervulbare fles, maar ik heb niet dat gaatje wat bij jou sist.

Je zou nog kunnen proberen de pakkingen te wisselen en/of die in te vetten met vaseline mocht dat ook niet helpen is ie denk ik toch echt defect
 
En als hij dan kapot zou zijn en je hebt er geen garantie (meer) op dan zou ik je toch aanraden om contact te zoeken met de fabrikant, die willen nog wel eens coulant zijn en je toch helpen. Zeker als je even laat merken hoe veel vertrouwen je altijd in het bedrijf gehad hebt.
 
Dat is jammer.
Net ff op de mijne gekeken maar dat is denk ik een oudere serie of omdat ie is omgebouwd van wegwerp naar hervulbare fles, maar ik heb niet dat gaatje wat bij jou sist.

Je zou nog kunnen proberen de pakkingen te wisselen en/of die in te vetten met vaseline mocht dat ook niet helpen is ie denk ik toch echt defect
ja heel vreemd maar dat gaatje is echt origineel maar vind wel maf
 

Bijlagen

  • 4CAD48E0-6D4B-4F7A-978F-CBC181B876A5.jpeg
    4CAD48E0-6D4B-4F7A-978F-CBC181B876A5.jpeg
    87 KB · Weergaven: 77
.
 

Bijlagen

  • 1EE7B4B7-74FD-4DAA-A513-0AA2B5830481.jpeg
    1EE7B4B7-74FD-4DAA-A513-0AA2B5830481.jpeg
    87 KB · Weergaven: 88
Heb je er nou eigenlijk al zeepsop opgedaan en gekeken waar de CO2 ontsnapping vandaan komt?
 
Heb je er nou eigenlijk al zeepsop opgedaan en gekeken waar de CO2 ontsnapping vandaan komt?

Ik heb dat al eerder aangegeven en vindt het wel jammer dat daar nog niet op is gereageerd zodat je zeker weer waar het nu wegkomt.
 
Jij zou het aanbevelen om een drukregelaar voor CO2 in China te bestellen ja? Ik ben dan toch altijd bang dat goedkoop duurkoop gaat worden.
nee hoor, ik heb eentje uit china en vind diee beter dan menig model wat ik hier krijg.
Daarnaast zie ik modellen die hier verkocht worden die identiek zijn aan die in China...waar ze bijna allemaal gemaakt worden :)

En...ik heb drie jaar in China gewoond een gewerkt, komend voorjaar ga ik weer op vakantie zonder koffers, en kom vol beladen incl nieuwe koffers naar huis.....vakantie terug betaald

 
Laatst bewerkt:
Het zal ook niet gelijk zo zijn dat ze minder van kwaliteit zijn dan de vergelijkbare modellen hier maar als er toch onverhoopt iets defect gaat dan heb je geen snelle service wat je hier vaak wel weer hebt. Ik heb ook wel spullen van Ali in gebruik maar goed dat zijn zaken die geen problemen kunnen geven als ze defect zouden raken.
 
Hier hebben we een wettelijke fabrieksgarantie van 2 jaar. Dat ligt in China net even anders. En bovendien worden producten hier op een andere manier gekeurd dan daar in China. Er is een groot verschil in kwaliteitseisen waar producten aan moeten voldoen binnen Europa en binnen China.
klopt niet helemaal.
je hebt hier inderdaad fabrieksgarantie, en dat betekend terug naar fabrikant en als je pech hebt weken wachten.
In china via alieexpres heb je ook garantie, en ja dan moet je ook langer wachten.
De producten die hier worden gekeurd zoals jij dat noemt worden in China geproduceerd conform de regels die de fabrikant opgeeft.
En die keuring is vaak alleen maar een papieren keuring.
Ik val in herhaling, maar de meeste prodccten die hier worden verkocht zijn in China cq Azie gemaakt.
Het idee van chinese kwaliteit wordt in stand gehouden door bedrijven die balen dat mensen tegenwoordig zelf via alieexpres kunnen kopen.

gewoon ter info;
In China bestaan meer automerken dan in de EU. Veel EU merken bouwen autos in china, BMW 3 serie wordt al sinds 2003 daar gebouwd.
China is economisch en technisch veeeeeeeeel verder dan menig EU land.
topview.jpg


streets_of_shanghai6000x3374_img_w1280.jpg
 
In china via alieexpres heb je ook garantie, en ja dan moet je ook langer wachten.

En dat is nu juist de reden voor mij om geen dingen daar te kopen die je echt nodig hebt. Je kan eigenlijk geen weken zonder een magneetventiel en dan haal ik die liever hier bij de lfs zodat ik daar ook de service van heb. Nu ligt het er natuurlijk ook aan waar je iets hier koopt en hoe die service maar vast sneller dan het traject via China.
Maar goed een ledje koop ik wel bij Ali hoor en dan gelijk 2 of 3 zodat je altijd een op reserve hebt of voor een ander bakje.
 
Hij werkt de lucht kwam toch echt uit dit gaatje op de foto maatje van me heeft aangesloten en we zeiden gewoon laten sissen dan fles maar leeg maar na minuut was het sissen over ,hopen dat nu goed gaat
 
klopt niet helemaal.
je hebt hier inderdaad fabrieksgarantie, en dat betekend terug naar fabrikant en als je pech hebt weken wachten.
In china via alieexpres heb je ook garantie, en ja dan moet je ook langer wachten.
De producten die hier worden gekeurd zoals jij dat noemt worden in China geproduceerd conform de regels die de fabrikant opgeeft.
En die keuring is vaak alleen maar een papieren keuring.
Ik val in herhaling, maar de meeste prodccten die hier worden verkocht zijn in China cq Azie gemaakt.
Het idee van chinese kwaliteit wordt in stand gehouden door bedrijven die balen dat mensen tegenwoordig zelf via alieexpres kunnen kopen.

gewoon ter info;
In China bestaan meer automerken dan in de EU. Veel EU merken bouwen autos in china, BMW 3 serie wordt al sinds 2003 daar gebouwd.
China is economisch en technisch veeeeeeeeel verder dan menig EU land.
Bekijk bijlage 286400

Bekijk bijlage 286401
Alles wat word verkocht binnen de EU (ongeacht land van productie) moet voldoen aan oa CE keuring, een importeur die vanuit China (of waar dan ook) MOET een CE certificaat kunnen overleggen voor alle geleverde producten.
Dingen die je via Alibaba groep koopt (Ali, wish, DX etc) vallen daar NIET onder, die producten hoeven daarom ook niet te voldoen aan CE eisen waarmee bijvoorbeeld ook de voedselveiligheid in het geding komt dus niet enkel elektrisch gevaarlijk.
Dat er “goede” producten uit China komen komt omdat er een controle tussen zit die word uitgevoerd door de importeur/Europese fabrikant.
Dat is iets wat niet gebeurd bij de Alibaba groep..
 
Vandaag maar eens bezig houden hoeveel bubbels ik moet toevoegen staat nu op 10 per minuut
 
197 Ltr bruto
 
O dat is dus gelijk aan mn oude meterbak en ik denk dat je eerder wel rond de 100 bellen gaat uitkomen maar dat is ook afhankelijk van de waterwaarden en wat je wil bereiken. Bij 10 bellen zal de dropchecker niet verkleuren is mijn verwachting. Ik zat in de meterbak destijds op zo n 125 bellen.
 

Terug
Bovenaan