Channa Gachua


Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Luigi77

Guest
Hoi allemaal,

In mijn bak zitten nu 17 kleine Channa's die lekker aan het groeien zijn , maar het gaat erg hard en er heerst nu al wat rivaliteit en er moeten er een stuk of 10 uit.

Degene voor de verkoop zijn tussen de 3 en de 6 cm lang. Ze mogen alle 10 voor 60 euro weg of je neemt er 5 voor 35. Per stuk uiteraard ook mogelijk. Af te halen in Noordwijk zuid Holland.

Tevens heeft een kennis van mij een bewezen koppel met jongen te koop staan(hoeft er niet veel voor te hebben) Deze zijn af te halen in Gorinchem. Mail mij even voor zijn contact gegevens.
 
Hoe groot is je bak als je 7 Channa's wilt houden?
En waarom 7? Beter houd je er dan 6 3m 3v Channa's zijn koppelvormers geen haremvormers.
 
Ik heb een 100 bak en behoud 1 koppel waarna ik voor de rest een bestemming heb.
Ze zijn nu nog goed te handhaven nu ze nog klein zijn(17 niet meer).
Zoals je misschien al weet zijn het inderdaad koppelvormers in wording.
Uit een groepje van 5 of 6 heb je het meeste kans op in ieder geval 1 koppel , en daar moet ik op wachten.Koppels worden alleen gevormt als ze vanaf jongs af aan bij elkaar zijn en zo zal er nooit een koppel vormen als je later een volwassen man en vrouw bij elkaar zet.....eerder moord en doodslag!

Daarom houd ik er 6 omdat ik niet weet wat het geslacht is en of ze �berhaupt een koppel gaan vormen.
1 heeft ook al een bestemming.
 
Wat is bij jou een 100 bak?
En je gaf aan dat er 10 weg gingen, daarom mijn vraag waarom houd je er 7?
 
Zoals ik al zei is er voor 1 al een bestemming plus 10 erbij is?
En vergeef me maar het betreft 1 meter.
Maar deze is niet te koop en verder dus ook niet van toepassing op de adv.
Mocht je ge�nteresseerd zijn in wat Channa's , dan hoor ik het graag.

Groet,
Luigi
 
Welkom op Het Aquaforum. :)

zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt, mag je pas na 10 (zinvolle) berichten een advertentie plaatsen in Aangeboden. De mededeling staat boven in die sectie. In geen enkele andere sectie mag je een advertentie plaatst, daarom sluiten wij dit topic. Het topic zal later op de dag worden verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan