Carbo: welke gebruiken jullie welk is goed


Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019
Berichten
4,186
Hoi Allen,

Zoals de titel al zegt.

Ik gebruikte easylife easy carbo, hoor namelijk goede verhalen erover. maar ik merkte dat mijn drijfplanten redelijk verslijmde en toen ik er mee stopte niet meer. nou weet ik niet of dit toeval is of dat het door de Carbo komt.

Nou hoor ik dat die van Colombo ook goed is en minder slechte stoffen in zitten tov Easycarbo.

Iemand ervaring hierin?

Gr, Liran
 
Ik heb hier geen ervaring mee, ik gebruik het alleen als spot behandeling b.v. op stukken hout welke een klein stukje boven het water niveau komen, maar wil je het gaan gebruiken als plantvoeding of tegen algen, als spot behandeling of als constante milde behandeling?
 
Toevallig voor dit topic deze gelezen.
Volgens mij komt tussen het oeverloze gezwam over wat er wel of niet op het etiket moet staan het door jou bedoelde product ter sprake.
 
Toevallig voor dit topic deze gelezen.
Volgens mij komt tussen het oeverloze gezwam over wat er wel of niet op het etiket moet staan het door jou bedoelde product ter sprake.
Easycarbo is dat actieve kool?
 
Ik heb hier geen ervaring mee, ik gebruik het alleen als spot behandeling b.v. op stukken hout welke een klein stukje boven het water niveau komen, maar wil je het gaan gebruiken als plantvoeding of tegen algen, als spot behandeling of als constante milde behandeling?
Beetje van beide. Ik breng nu wel profito erin 40mg per week.

Maar begreep dat je ook carbo toe moet voegen.

Planten HN en Echinodorus Bleheris.
 
Als ik al Carbo gebruik, wat dus eigenlijk niet vaak is, is dat Easy Life Carbo. Dat spul doet wat het moet doen. Ik zelf heb dus geen reden om iets anders aan te schaffen waar overigens bij komt dat dit product vaak het meest voorhanden is.
 
Beetje van beide. Ik breng nu wel profito erin 40mg per week.

Maar begreep dat je ook carbo toe moet voegen.

Planten HN en Echinodorus Bleheris.