Buikwaterzucht?????


N

Nicol5678

Guest
Hoi allemaal ik zie sinds een week geleden dat mijn Molly erg inactief was…
ik vroeg me al die tijd af wat er was???
Ik keek gisteren en van heel dichtbij en zag dat hij enorm dik was en zijn schubben openstaat…
Kan dit buikwaterzucht zijn en is dit te genezen ?
ik heb er een foto bij gedaan!
 

Bijlagen

  • B0AA867E-84B8-4FC6-86AF-FA1F77343286.jpeg
    B0AA867E-84B8-4FC6-86AF-FA1F77343286.jpeg
    200.7 KB · Weergaven: 110
Denk dat je goed zit met je voorgevoel. En dan is dit een aflopende zaak ben ik bang. :(
 
Als ik het zo zie is het inderdaad buikwaterzucht. Buikwaterzucht is naar mijn weten niet gemakkelijk te genezen, maar je zou eventueel wat kunnen opzoeken over het toevoegen van zout aan het water in de hoop dat het beter wordt (ik vermoed dat het daarvoor wel al te laat is).

Als ik jou was zou ik z.s.m. een verdovingsmiddel voor vissen aanschaffen om zo de vis te euthanaseren. Dit heb ik destijds ook gedaan bij mijn vis die ook buikwaterzucht had.
 
Heel erg bedankt
Ik denk dat ik het onder rust zet.
 
Buikwaterzucht is er iets met de organen. Zout is in dit geval niet helpend maar werkt juist averechts.

Bactopur direct maar meestal niet te redden.

Succes met de akelige job. Kruidnagel olie is een optie om hem in te laten slapen.
 
Buikwaterzucht is er iets met de organen. Zout is in dit geval niet helpend maar werkt juist averechts.

Bactopur direct maar meestal niet te redden.

Succes met de akelige job. Kruidnagel olie is een optie om hem in te laten slapen.
Hij is jammer genoeg vanochtend overleden… ik wou hem vanochtend apart zetten om het te verdoven maar ik zag hem niet meer… ik deed de deksel omhoog en hij dat dood in de plantjes .. Alsnog super erg bedankt voor uw moeite en tijd;))))
 

Terug
Bovenaan