Blenden van foto's van jullie vissen


I

ies6abel

Guest
Hey,
Ik vind het erg leuk om foto's te bewerken, van dieren. Ik heb ervaring met allerlei soorten dieren, behalve vissen.
Hier een paar voorbeelden:

466866_0_82_cl6c.jpg


582988_0_82_fp25a.jpg


334179_0_82_sig1.jpg


Enzovoort.
Ik wil dit graag doen voor jullie als pf, of gewoon een foto voor op je pc. Het doel ervan maakt niet echt uit (behalve verkopen uiteraard).
Ik wil dit graag gratis doen.
Zo kan ik ook nog meer ervaring opbouwen. :)
Wil je dit?
Kies welke van de 3 soorten je wilt, bij foto 1 is het handig als je 3 of meer foto's van je vis geeft, of van een ander dier, waarbij de achtergrondkleuren ongeveer hetzelfde zijn. Bij foto 2 maakt dat niet zoveel uit, je kan zelf je voorkeuren geven, van wat je bijvoorbeeld als tekst wil, waar, of je schaduwen wilt, enzovoort. En bij manier 3 is het handig als je je lievelingskleuren doorgeeft( of de kleuren die mooi bij je foto's passen) zo kan ik een goede achtergrondtextuur uitkiezen. En tenminste 2 foto's geven van je vis/dier.
Als ik foto's voor je bewerk, worden ze via de mail opgestuurd zodat de kwaliteit niet slecht wordt. (de foto's van je dieren kan je gewoon in dit topic geven, het liefst in linken die via bijv. tinypic zijn upgeload)
Groetjes Isabel

(voor alle foto's heb ik toestemming ze te gebruiken, via een stock site)
 

Terug
Bovenaan