Betta's importeren


R

ReneS

Guest
Hallo,

Wie kan mij vertellen waar ik rechtstreek betta's kan importeren, bij voorkeur de HM. Ik wil wat anders dan standaard in de lfs te verkrijgen is.

Ik heb een site gevonden maar zijn de verzendkosten alleen al 109 dollar, dat word wat te gek voor een paar visjes.

Weet iemand of betta pride ook verzend? Ik woon namelijk niet echt in de buurt om even langs te gaan.
 
Bettaspride verstuurd niet omdat verzenden in NL verboden is. Mag in vragen waar je woont ?
Oeps Assen, de dichtst bijzijnde HM kweker is voor jou Almelo!!.

Importeren blijft een dure business, je betaald per vis vanaf het internet 20 dollar en 7 dollar handelingskosten, daarnaast komt verzenden van Duitsland naar NL nog daarbij. Bij mij is het goedkoopste rond �90 geweest.

mocht je vragen hebben, schroom niet om deze te stellen.
 
Ik denk dat wij het over dezelfde site hebben, gaat inderdaad via Duitsland en de kosten zijn hetzelfde.

Ze zitten inderdaad allemaal ver weg voor mij. Nu kan ik via de lfs wel half moon bestellen maar weet ik niet hoe die eruit ziet en ik moet hem dan nemen. Sommige crowntails zien daar zien er wel mooi uit maar naar mijn idee te gevlekt.

Ben bang dat er weinig anders op zit dan een verre reis ervoor maken
 
Stuur even een PBtje als je gaat,(evt op B4A) en geef even je voorkeur, kan hij wat voor je apart houden, we gaan aankomend weekend weer Duitsland in en hebben een show!!

Je zou ook kunnen vragen of hij nog wat importeerd, dan gaat hij meestal de vissen halen bij Jan en dat scheelt weer verzendkosten van de importvissen maar daar zou je even over kunnen kletsen!! Maar dan heb je wel de vis van Aquabid die jij kiest ;)
 
Oh ja :) en misschien heb je wel wat in je hoofd, dan kan ik het ook meenemen naar Dortmund en aan hem geven, ook mijn nesten staan erop, dus kijk maar!!
 

Terug
Bovenaan