Betta vrouwen


Chayenne12

Well-known member
Lid geworden
6 april 2022
Berichten
128
Leeftijd
23
Mijn betta meisjes zijn allemaal best opgeblazen van de eitjes in hun buik.. ik voer 2x perdag zoveel ze op eten ,(ik zit er bij als ik ze voer) dus ik overvoer denk ik niet. Maar ik kan nergens echt vinden over of het gevaarlijk kan zijn of wat er aan te doen is ik hoop dat iemand hier het misschien weet?
 
Heb je foto s want wellicht komt het door het eten en ik zou anders eens 1x per dag wat eten geven. Ik voer ook maar 1x per dag.
 
Heb je foto s want wellicht komt het door het eten en ik zou anders eens 1x per dag wat eten geven. Ik voer ook maar 1x per dag.
Ja ik zelf denk niet dat het door het eten komt eigenlijk. Ze hebben het ook niet allemaal en ze eten ongeveer even veel de kleintjes iets minder dan de groten maar ze vallen elkaar totaal niet lastig en iederen laat iedereen rustig eten. Dit zijn de gene waarbij ik echt een"buikje" zie
Bij de 3e is het niet zo makkelijk te zien maar ik krijg haar echt niet op de foto haha. Ik ga zowiezo even proberen 1x per dag te voeren. Maar denk dat ze dan in die 1x net zoveel willen eten als dat ze normaal in 2x zouden doen. Maar kan het altijd proberen
 

Bijlagen

  • 20220519_203920.jpg
    20220519_203920.jpg
    107.4 KB · Weergaven: 87
  • 20220506_154603.jpg
    20220506_154603.jpg
    308.9 KB · Weergaven: 88
  • 20220519_194557.jpg
    20220519_194557.jpg
    208.8 KB · Weergaven: 93
Als ik kijk hoe mijn Betta vrouw was dan zie ik niets raars maar wellicht dat een kenner hier nog iets over kan zeggen.
 
Als ik kijk hoe mijn Betta vrouw was dan zie ik niets raars maar wellicht dat een kenner hier nog iets over kan zeggen.
Ja helaas merk ik dat ik voor vragen over bettas niet echt op dit forum de antwoorden krijg. Ik ziu graag weten of het schadelijk voor ze is. En wat ik er aan kan doen.
 
Lid @Jootje67 is een ervaren kweekster maar niet heel vaak online. Misschien kun je een pb sturen. Vrouwen hebben volgens mij een wat vollere buikpartij dan de mannen en met 2x eten komt dat wellicht zo tot uiting.
 
Lid @Jootje67 is een ervaren kweekster maar niet heel vaak online. Misschien kun je een pb sturen. Vrouwen hebben volgens mij een wat vollere buikpartij dan de mannen en met 2x eten komt dat wellicht zo tot uiting.
Super bedankt! Ga zeker even een berichtje sturen als het niet veranderd kreeg op Facebook even de tip om ze vandaag te vasten en dan 1x per dag voeren. Ga dat even proberen. Maar ga haar zeker een bericht sturen als het niet veranderd
 
Super bedankt! Ga zeker even een berichtje sturen als het niet veranderd kreeg op Facebook even de tip om ze vandaag te vasten en dan 1x per dag voeren. Ga dat even proberen. Maar ga haar zeker een bericht sturen als het niet veranderd
Lijkt me een zinvolle tip maar zover ik zie is er weinig loos hoor.
 

Terug
Bovenaan