Betta vis


NaomiPriscilla

Well-known member
Lid geworden
22 februari 2020
Berichten
51
Hoooi allemaal!!

mij heb mijn goudvissen verkocht en zitten nu in een beter tehuisje
nu wilde ik graag in mijn 60 L bak een betta vis gaan halen!
Is dit een goeie bak voor een betta vis?
 
Mooi groot, Zal die blij mee zijn!
 
Inderdaad een mooie maat, zorg wel voor wat drijvers en niet teveel stroming en als je medebewoners erbij wil doen dan moeten dat wel rustige visjes zijn.
 
Weet wel dat een betta een warmwatervis vis is die temperaturen tot 32° kan waarderen.
 
Maar zo warm houden is nergens voor nodig en versnelt de stofwisseling waardoor ze sneller zullen sterven.
 
Mijne zit op 23 graden, in de zomer tikje warmer doordat het in huis ook warmer (zeg maar heet) is. Zorg inderdaad voor drijvers, geen sterke stroming, geen drukke of bijtgrage medebewoners. En hou je betta solitair. :)
En ze waarderen schuilplekken in het aquarium.
 
Mijne zit op 23 graden, in de zomer tikje warmer doordat het in huis ook warmer (zeg maar heet) is. Zorg inderdaad voor drijvers, geen sterke stroming, geen drukke of bijtgrage medebewoners. En hou je betta solitair. :)
En ze waarderen schuilplekken in het aquarium.
Jaa precies dus 1 mannetje in princiepe!
Vereenzamen deze vissen niet ?
 
Betta’s zitten zelfs liever alleen dan met medebewoners en hebben deze dus ook zeker niet nodig.

maar ik snap dat het oog ook wat wil dus eventueel medebewoners zoals verschillende slaksoorten vind ik dan de grootste aanrader
 
Betta’s zitten zelfs liever alleen dan met medebewoners en hebben deze dus ook zeker niet nodig.

maar ik snap dat het oog ook wat wil dus eventueel medebewoners zoals verschillende slaksoorten vind ik dan de grootste aanrader
Juist jaa!
Jaa ik zal hem wel alleen zetten want hoef er niks bij ! :)
 

Terug
Bovenaan