Betta Splendens Kweker gezocht


T

Thomasb822

Guest
Beste AF leden, ik ben op zoek naar een mooie betta splendens. Volledig Wit halfmoon. Echter in de aquariumzaken bij mij in de buurt hebben ze niet zulke mooie Betta's.

Heeft iemand een idee waar ik een exemplaar kan vinden? Of in ieder geval een zaak die regelmatig (veel) mooie betta's heeft? Het liefst in Gelderland :)
 
IK zou eens google,n op witte betta. kan je zelf kijken.
 
Of vragen of ze zoiets kunnen bestellen bij de LFS. Ik heb de mijne, zie pf, daar ook vandaan
 
Beste AF leden, ik ben op zoek naar een mooie betta splendens. Volledig Wit halfmoon. Echter in de aquariumzaken bij mij in de buurt hebben ze niet zulke mooie Betta's.

Heeft iemand een idee waar ik een exemplaar kan vinden? Of in ieder geval een zaak die regelmatig (veel) mooie betta's heeft? Het liefst in Gelderland :)
The Betta Book heeft die wel, even op googelen. Hij kan vast bij een zaak in jouw omgeving leveren.
 
6A680066-AB2F-4CC5-85F1-5CD9A1EEB693.jpeg


Bij de Zoo & Zo in ede hebben ze regelmatig prachtige betta’s! Hier heb ik mijn paradise mannetje ook vandaan :). Even een foto natuurlijk om met hem te pronken, super gezond visje;
 
Ik heb gisteren een Betta in Raalte gekocht (half moon plakat koi) bij Pets & Co Gersen. Weliswaar niet in Gelderland maar een klein stukje rijden voor wat speciaals is niet zo erg toch?

Ik zag nu geen half moons zwemmen maar hij importeert ze ook zelf en kan er vast aan komen.
 
Hebben flink wat contacten en kunnen volgens mij regelen wat je wilt. Kom er zo nu en dan ook eens, als ik in de buurt ben
 

Terug
Bovenaan