Betta kweek: Mustard gas HM male x Mustard gas HM female


R

ReneS

Guest
Wederom een kweek van mij.

Foto van de man en vrouw.

Q5VxmImWo-QTIksMBCXd_3U-6OslnbqP.jpeg


Spawn: 06-11-2013
Hatched: 07-11-2013
Free Swimming: 09-11-2013

Ongeveer een 30 kleintjes, niet zo heel veel. Hoop een paar mooie over te houden.
 
Succes! Ik wist al welke betta toen ik het topic zag :)
Ik zal nog even bedenken hoe ik het met de azinnaaltjes ga doen als je ze nog nodig hebt ;)
En nu hopen dat deze zn nest wel bijhoudt....
 
Dank jullie!

@ Nick

Ik had via mp een portie microaaltjes gekocht maar deze leven volgens mij niet meer. Ik ben gelijk met artemia begonnen te voeren. Het mannetje is er al uit, hij zorgde er heel goed voor. Ook toen al enkele vrij zwommen aan de andere kant van de bak haalde hij ze weer terug het nest in.

Ik zal nog even foto's van de kleintjes proberen te maken.
 
Wauw, dat noemt men nou een mooie vis...
 
beterr dat deze kweek wel goed gaat :D
ben echt benieuwd naar foto's van de jongen!
 
sjow die is dus echt TE mooi hahaha
hopelijk houdt je wat mooie jonkies over
 
Over die jongen, ik weet wel waar je er een paar kwijt kan :rolleyes:
 
Hier nog een paar foto's. De kleintjes is erg lastig scherp erop te zetten, ik heb maar simpele camera.

Mannetje is aan het bijkomen. Die at de eerste paar dagen niet en hing maar wat in de planten maar er komt weer leven in.

yjUwtYxzwK0xawNF6dRWfZ66qYL_dcaY.jpeg


yjUwtYxzwK0xawNF6dRWfZ66qYL_dcaY.jpeg


Hier zie je 2 kleintjes.

yjUwtYxzwK0xawNF6dRWfZ66qYL_dcaY.jpeg
 
Gefeliciteerd ren�,

Mooi paartje en ik denk dat je mooie visjes uit deze kweek krijgt. Artemia direct voeren is het beste wat je kan doen ik heb meestal 2 flessen aan staan.
Ze groeien er ook snel van samen met dagelijks verversen. 30 kleintjes is genoeg en een mooi aantal. Wordt een uitdaging om er geen een te verliezen. Wens je succes.
 
verversen mag toch pas vanaf twee weken?
 
Verversen doe ik al na 3 dagen. Voor Ren� ,ik zou vanaf dag 5/7 een kwart verversen
 
Heel mooie visjes en proficiat met de jongen maar wie heeft die vreselijke naam verzonnen?
 
hahaha Lucas je bedoeld Mustard Gas??? Dat is de benaming voor dit kleur patroon dus het bruin blauw!! Wie het verzonnen heeft?? zou vast wel een thai of maleis geweest zijn of misschien een Amerikaan. Dat weet ik nou net weer niet :p
 
Echt een prachtige Betta en leuk dit kweekje. Ik ga het volgen, leuk!
 
Wou een filmpje uploaden maar doet het blijkbaar niet :(
 
Rene, het filmpjer uploaden via You tube wil nog weleens werken!!
 
Ga ik dat vanavond even proberen Jolanda, ik probeerde via tinypic wat normaal altijd wel werkt maar vanochtend dus niet.

Ik krijg ze niet scherp op de foto dus had maar even een filmpje gemaakt. Volgens mij groeien ze namelijk vrij hard.

Ze eten zich ook suf in de micro aaltjes, daar worden ze wit van :p Ik dacht dat mijn aaltjes kweek dood was maar heb er juist 1000den :D
 
ooh leuk dit heb ik drie weken geleden ook meegemaakt :D
ze groeien idd hard zeg!

en ik weet nu echt niet dat jij een sony experia hebt :p
 

Terug
Bovenaan