Betta doet anders ?


Yaantje, jij kunt zonder op het glas te tikken, wat niet nodig is, elke dag je vissen het beste controleren. Mijn eerste gedachte was dat ik zag dat de mond van de vis wat gezwollen is, ook ik dacht aan een infectie.
 
Yaantje, jij kunt zonder op het glas te tikken, wat niet nodig is, elke dag je vissen het beste controleren. Mijn eerste gedachte was dat ik zag dat de mond van de vis wat gezwollen is, ook ik dacht aan een infectie.
Ik ben een kind van 13 met een aquarium tuurlijk kijk ik elke dag naar mijn aquarium voor meer dan een half uur en zijn mond was altijd al wit en dik alleen wat mij opviel was dat zijn buik opeens best zilver is een een rode streep aan het einde van zijn kieuw maar hij heeft niet echt symptomen ik hoop dat hij die ook nie krijg 😬
 
Ik zou, Yaantje, gewoon ff gaan kijken of er in de winkels waar jij komt ook betta's zijn die dat hebben. Dan kun je extra vergelijken met wat je thuis hebt.
 
Ik zou, Yaantje, gewoon ff gaan kijken of er in de winkels waar jij komt ook betta's zijn die dat hebben. Dan kun je extra vergelijken met wat je thuis hebt.
Hoe bedoelt u , en ik was er nog een week geleden en toen hadden ze veel halfmoon en betta met grote vinnen en die van mij heeft klijne vinnen , maar wat bedoelt u nou met vergelijken
 
Als de vis wel iets mankeert dan kan hij andere vissen besmetten dus dat is iets waar anderen, ik en ook jij op zult moeten letten. Das het stukje verantwoordelijkheid.
:)
 
Ik had 22 gezegd omdat ik dacht dat je hiervoor ouder moest zijn , maar zijn mond is niet anders of dikker, hij lijkt wel dikker maar zo is die toen ik hem kocht
, Ik hoop niet dat hij andere besmet als die ziek is want ik heb best prijzige vissen ( vindt ik )
Ancitrus €20
3 panda goby €36
10 neon tetra €10
20 garnalen €20
gratis slakken

Maar ik zag vanochtend een soort van groen stipje zweven of zwemmen ,maak het was wel levend , echt heel klein wat zou het kunnen zijn en ik had ook heel even wel honderde witte diertje in een opstart bak geen idee wat het waren en heel veel slakken hebben eitjes gelegd en nu is de opstart bak vol met slakjes, maakt mijn niet uit hoor , en ik wil nog cattapa bladeren halen en die andere soort bladeren de vorige keer had ik net te weinig geld om ze aan
 

Terug
Bovenaan