Beilen (NL) - Pets Place


G

GuppyFrits

Guest
Wat men leest over de aquarium specialiteit van Pets Place zaken is over het algemeen niet erg positief.
Als objectieve beginnend aquarist kan ik Pets Place te Beilen niet anders beoordelen als z��r positief v.w.b. advies. Terwijl een andere lokale aquariumzaak te Beilen en een bekende aquarium zaak in Groningen het advies gaf om in een 20 ltr aquarium een schooltje kleine visje te kunnen doen, gaf men bij deze Pets Place het advies om in zo�n klein gekregen bakje g��n vissen te houden.
Het assortiment aquarium vissen en planten heeft weliswaar geen grote omvang, echter kan men binnen een week (eigen ervaring) de bestelde planten en vissen in een uitstekende conditie afhalen.
Het water testen mocht ik met hun Sera testdoos zelf uitvoeren om het "onder de knie te krijgen". Kreeg er zelfs nog een kopje koffie bij. Weliswaar zonder koekje, maar dat mocht de pret niet drukken.
De ontvangst is hier zondermeer hartelijk en daarnaast neemt men de tijd om iemand goed te adviseren. Een bijkomend voordeel is deze winkel een achteringang (Ventweg Noord) heeft waardoor men met auto voor de (achter)deur kan parkeren.
Deze zaak is zondermeer aan te bevelen. :petjeaf:
 
Ik heb ook vooral positieve ervaringen met pets place, het maakt echter wel uit naar welke pets place je gaat. En wie je daar advies geeft. In Friesland hebben ze iemand die goed advies geeft en niet commercieel is ingesteld, hij heeft me verwezen naar een andere zaak wat me 195 euro heeft gescheeld! (En hij had dat kunnen verdienen) planten zijn ook zeer goedkoop heb ik het idee, 3 voor 7.95.
Goede kwaliteit en weten ook waar ze het over hebben, er werd me verteld dat ze 4 keer per jaar een cursus hadden over het houden van een aquarium.
Ook zeer positief!
 

Terug
Bovenaan