Bassleer voer betta


Elizexanja

Active member
Lid geworden
20 maart 2022
Berichten
28
Leeftijd
22
Ik wil bassleer voer aan mijn betta gaan voeren. Maar welke soorten en grootte voeren jullie? Ik twijfel vooral aan de grootte tussen de M en L en qua soort weet ik echt niet welke ik moet hebben🤔
 
de verschillen tussen de soorten zijn vrij klein dus daar zou ik me niet heel druk om maken.
een betta kan L prima hebben, maar zal M ook eten. Hier kreeg de Betta M omdat dat de handigste maat is voor mijn andere vissen.
 
Heb gisteren in een ander thread gelezen dat Bassleer regular gewoon gebruikt wordt, als je het maar fijn wrijft tussen de vingers bij het voederen, om het een beetje te verkleinen.
 
Ik gebruikte deze.


We gaven er af en toe granulaat forte bij in de maat m, en verder af en toe levend voer.
 
Heb gisteren in een ander thread gelezen dat Bassleer regular gewoon gebruikt wordt, als je het maar fijn wrijft tussen de vingers bij het voederen, om het een beetje te verkleinen.
Ja dat doe ik dus en dat geef ik al tijden en daarbij 2x per week levend of diepvriesvoer.
 
waar bestellen jullie eigenlijk je diepvriesvoer? Ik kan nergens wat vinden. Of ze hebben niet de juiste
 
Ik bij Ronald diervoeders en die kun je op facebook vinden maar levert aan huis (1x per maand).
 
Hebben die ook de ruto diepvriesvoeding? Weet je dat zo?
 
Moest ff kijken maar ik heb de laatste keer van Ruto gehad inderdaad maar als het goed is verkoop hij meer merken.
Anders kun je hem ook mailen en een prijslijst vragen:
 
Super bedankt ik ga morgen gelijk een mailtje sturen!
 

Terug
Bovenaan