Bakje gekregen met onbekende vissen.


mijn punt dus, en dan houd ik erover op.

Juwel rekord 600 = �73,75

nieuw.
 
Ik heb ze hier ook wel gezien bij de kringloop maar dat was niet veel soeps in de regel hoor. je moet wat geluk hebben denk ik.
 
Er zijn toch ook wel beurzen in Belgi�, waar de prijzen meestal lager liggen.
Volgende week vlak bij Breda bijv, weet niet of dat te doen is vanuit Belgi�, maar heb m'n boodschappenlijstje al klaar. :)
En zoals Bertus zegt, hoeft helemaal niet duur te zijn.
 
pietert zei:
mijn punt dus, en dan houd ik erover op.

Juwel rekord 600 = �73,75

nieuw.

Wel, dat is toch rond de 100 euro?!!
Maar, ik woon in Belgi�, en hier is het allemaal wat duurder qua aquaria betreft...
 
Met aller goede wil van de wereld is � 73,75 niet rond de � 100. Meer dan een kwart minder...
 
C�dric Vleminckx zei:
Bertus zei:
C�dric Vleminckx zei:
Seabait zei:
En 9 van de 10 keer zijn vissen en andere attributen die je bij een tweedehands bak krijgt juist een last ipv een meerwaarde.

Ik heb nog nooit een tweedehandsbak genomen omdat ik dit ook niet echt vertrouw...
Weet niet, maar heeft iemand anders hier misschien ervaring mee als dit goed verloopt?


Nee? waarom niet?
Bij mij zijn ze allemaal gebruikt.
Marktplaats, 2ehands,En de Kringloop, en van de straat.

Ja gebeurt ook nog wel ,hier.

Haha, in de kringloop, vind je daar een aquarium?

Haha, ja, waarom niet? Daarom heet het ook KRINGLOOP>

Gooi niet weg wat nog goed is.
Dan kan je 2 meter bakken kopen voor 50 euro.
 
jessicapilon zei:
Ik heb ze hier ook wel gezien bij de kringloop maar dat was niet veel soeps in de regel hoor. je moet wat geluk hebben denk ik.

Tja , John , voorkant niet goed? draai hem om.

Kwestie van bekijken.
 
pietert zei:
mijn punt dus, en dan houd ik erover op.

Juwel rekord 600 = �73,75

nieuw.


Kijk op Marktplaats. 60 cm -80 cm.
Voor de helft.!!!
 
Mascha&Ivo zei:
Met aller goede wil van de wereld is � 73,75 niet rond de � 100. Meer dan een kwart minder...

Ze ronden alles flink naar boven af,snap ik dat ze het in Belgi� duurder vinden! :D
 
Bertus zei:
C�dric Vleminckx zei:
Bertus zei:
C�dric Vleminckx zei:
Seabait zei:
En 9 van de 10 keer zijn vissen en andere attributen die je bij een tweedehands bak krijgt juist een last ipv een meerwaarde.

Ik heb nog nooit een tweedehandsbak genomen omdat ik dit ook niet echt vertrouw...
Weet niet, maar heeft iemand anders hier misschien ervaring mee als dit goed verloopt?


Nee? waarom niet?
Bij mij zijn ze allemaal gebruikt.
Marktplaats, 2ehands,En de Kringloop, en van de straat.

Ja gebeurt ook nog wel ,hier.

Haha, in de kringloop, vind je daar een aquarium?

Haha, ja, waarom niet? Daarom heet het ook KRINGLOOP>

Gooi niet weg wat nog goed is.
Dan kan je 2 meter bakken kopen voor 50 euro.

Moet ik dan ook eens gaan kijken! ;)
Vroeger in de lagere school gingen we naar de kringloop, maar had er nooit een aquarium gezien!
Ik ben benieuwd als ik er eentje ga vinden!
 
Seabait zei:
Mascha&Ivo zei:
Met aller goede wil van de wereld is � 73,75 niet rond de � 100. Meer dan een kwart minder...

Ze ronden alles flink naar boven af,snap ik dat ze het in Belgi� duurder vinden! :D

Inderdaad, in Belgi� is alles qua aquaria betreft veel duurder, zelfs als je eten gaat kopen voor de vissen profiteren ze hiervan! Schandalig vindt ik persoonlijk!
 
Bertus zei:
pietert zei:
mijn punt dus, en dan houd ik erover op.

Juwel rekord 600 = �73,75

nieuw.


Kijk op Marktplaats. 60 cm -80 cm.
Voor de helft.!!!

Heb al op verschillende tweedehands zoekertjes gereageerd op tweedehands bij mij in de buurt, maar ik krijg geen reactie. Mailtjes blijven sturen en wachten zeker ;)
 
Er zijn een heleboel factoren welke meespelen voor dat een winkelier zijn prijs bepaald en deze kunnen per land verschillen.
 
Seabait zei:
En jullie Belgen betalen ook veel minder wegenbelasting maar dat is ook wel te merken ook! :D

Jullie scholen zijn dan weer goedkoper. En dat merken we ook :)
 
TonHageraats zei:
Er zijn een heleboel factoren welke meespelen voor dat een winkelier zijn prijs bepaald en deze kunnen per land verschillen.

Bwa ja, belastingen, energie-kost en concurrentie spelen o.a. een rol.

Maar uiteindelijk is dat wel vergelijkbaar met Nederland.

Hier willen de mensen vooral blijkbaar meer uitgeven en dus vragen de winkels ook die meerprijs.

Waarom 8 euro vragen wanneer ze 10 euro ook willen betalen?
 
Coulibaly zei:
Jullie scholen zijn dan weer goedkoper. En dat merken we ook :)

klopt,zitten veel Belgen hier in de grensstreek op Nederlandse scholen idd.
 
C�dric Vleminckx zei:
Ik heb nog nooit een tweedehandsbak genomen omdat ik dit ook niet echt vertrouw...
Weet niet, maar heeft iemand anders hier misschien ervaring mee als dit goed verloopt?

Haha, in de kringloop, vind je daar een aquarium?

velen van ons hebben ervaring met kringloop of 2de hands en sommige hebben het goed getroffen en andere minder

C�dric Vleminckx zei:
Geen idee, dat moeten mijn ouders maar betalen ;)

idd net zoals jou ouders de stroom en watervoorzieningen betalen waar jij ook geen weet van hebt
 
patty776 zei:
C�dric Vleminckx zei:
Ik heb nog nooit een tweedehandsbak genomen omdat ik dit ook niet echt vertrouw...
Weet niet, maar heeft iemand anders hier misschien ervaring mee als dit goed verloopt?

Haha, in de kringloop, vind je daar een aquarium?

velen van ons hebben ervaring met kringloop of 2de hands en sommige hebben het goed getroffen en andere minder

C�dric Vleminckx zei:
Geen idee, dat moeten mijn ouders maar betalen ;)

idd net zoals jou ouders de stroom en watervoorzieningen betalen waar jij ook geen weet van hebt

Inderdaad! ;)
 
Gelukkig heeft C�dric kennelijk gevoel voor humor, ik vind niet alle opmerkingen hierboven even subtiel .....

Ik heb trouwens intussen mijn 5de aquarium, maar ik heb er nog nooit een nieuw gekocht. En ik heb er prima ervaringen mee. Wel ��n keer een lek gehad, heel vervelend, maar dat kan met een nieuwe bak ook ooit gebeuren. En ja, ook in kringloopwinkels heb ik aquaria gezien.
Tip als je naar een gebruikte bak op zoek gaat: kies bij voorkeur voor een bak die nog met water gevuld is, bij opdrogen kan de kwaliteit van de kit behoorlijk afnemen. En minstens een week of 2 gevuld met alleen water laten staan, voordat je gaat inrichten. Mocht 'ie t�ch lekken .....

Overigens, misschien is het zowel voor C�dric als voor andere zuiderburen wel interessant op bijvoorbeeld Marktplaats naar bakken en toebehoren in Nederland te zoeken? Ik heb vaker gehoord dat de prijsverschillen behoorlijk zijn, misschien weegt dat wel op tegen de reiskosten?
 
Paddy.K.1966 zei:
Gelukkig heeft C�dric kennelijk gevoel voor humor, ik vind niet alle opmerkingen hierboven even subtiel .....

Ik heb trouwens intussen mijn 5de aquarium, maar ik heb er nog nooit een nieuw gekocht. En ik heb er prima ervaringen mee. Wel ��n keer een lek gehad, heel vervelend, maar dat kan met een nieuwe bak ook ooit gebeuren. En ja, ook in kringloopwinkels heb ik aquaria gezien.
Tip als je naar een gebruikte bak op zoek gaat: kies bij voorkeur voor een bak die nog met water gevuld is, bij opdrogen kan de kwaliteit van de kit behoorlijk afnemen. En minstens een week of 2 gevuld met alleen water laten staan, voordat je gaat inrichten. Mocht 'ie t�ch lekken .....

Overigens, misschien is het zowel voor C�dric als voor andere zuiderburen wel interessant op bijvoorbeeld Marktplaats naar bakken en toebehoren in Nederland te zoeken? Ik heb vaker gehoord dat de prijsverschillen behoorlijk zijn, misschien weegt dat wel op tegen de reiskosten?

Als je op dit forum actief bent, weet ik al vanaf het begin dat je niet al te serieus moet zijn, en dat hier af en toe ook eens gelachen wordt, als is het niet altijd subtiel. Maar ja, als het te ver gaat, gaat het te ver, maar dat was hier voor mij nog niet het geval.

Ik heb ook al eens gekeken op Marktplaats , Tweedehands , Kapaza , ... en heb op enkele dingen wel reactie gehad, maar nog niet op alles.
Zit er dik in dat er binnenkort een aquarium aankomt ;) :d
 

Terug
Bovenaan