Badis badis

  • Onderwerp starter Blauwbaarsje
  • Startdatum

B

Blauwbaarsje

Guest
Mensen die hier ervaring hebben met de Badis Badis?
op internet is er niet heel veel info over te vinden. ik heb er 3 als het goed is 2 vrouwtjes en 1 mannetje. alleen het mannetje heeft geen blauw vinnen. hij is nog wel klein, komt dit later nog? ze eten voor de rest wel goed en zijn eigenlijk totaal niet schuw, zoals op internet wel verteld werd. ze gewoon voor het raam t scharrelen, nu en dan zitten zewel in de planten.
 
Misschien kun je een foto posten van de 3. Ik weet van jaren terug dat er amper vrouwen te krijgen waren maar wellicht is dat nu anders.
 
ik denk dat je dan de dario dario bedoeld, daarvan zijn idd heel weinig vrouwtjes in de handel
 
als licht van me aquarium aan gaat zal ik fototje maken
 
Ik heb een tijdje 3 basis basis gehad maar had er niet zoveel geluk mee helaas. Bij mij waren ze heel erg kieskeurig qua eten en wilden eigenlijk alleen levend voer. Verder vond ik ze wel heel leuk om te zien, ze bewegen zich rustig voort en bekijken alles tot in details, ze waren helemaal niet schuw. Bij mij waren ze overigens wel gelijk mooi op kleur, weet je zeker dat het een mannetje is?
 
hoe groot waren ze bij jou?
toen ze ze mooi op kleur waren?
 
de kleinere denk ik dus dat het een mannetje is, en de grote een vrouwtje. omdat het vrouwtje volgens sommige sites wat ronder zijn.
 

Bijlagen

  • IMG_2383 (1).JPG
    IMG_2383 (1).JPG
    283.4 KB · Weergaven: 135
  • IMG_2386.JPG
    IMG_2386.JPG
    277.9 KB · Weergaven: 127

Terug
Bovenaan