Baby's!!! Maar hoe zit dat nu met die kleuren???


Dat denk ik ook Noa, dat het veel ingewikkelder is, dat zie je veel vaker. De natuur zit zo mooi in elkaar he! En dan denken mensen wel even te weten hoe het zit ;) Al die beesten in de natuur lachen zich een ongeluk :D

Dat er nog maar zo weinig bekend was over de garnalen dat had ik niet gedacht en verbaast me wel. Zo wist ik ook niet dat garnalen eigenlijk pas een paar jaar door mensen gehouden worden.

Ik vind het echt leuke rakkertjes.
 
Het is vooral heel duur om onderzoek ernaar te doen. De genetische code bepalen van 1 garnaal is al erg duur. En weinig grote fondsen die onderzoek naar dwerggarnalen willen financieren :D
Maar interessant is het zeker.
 
Het is vooral heel duur om onderzoek ernaar te doen. De genetische code bepalen van 1 garnaal is al erg duur. En weinig grote fondsen die onderzoek naar dwerggarnalen willen financieren :D
Maar interessant is het zeker.

Ik denk dat er al veel begrip te verkrijgen is zonder dat je perse het hele genoom gaat bepalen. Maar het begint bij het formuleren van een consistente hypothese die toetsbare voorspellingen doet.

(Nogmaals Sanne: Dat is precies wat jij aan het doen bent en mijn vragen zijn niet bedoeld als kritiek, maar bedoeld om e.e.a. zo consistent mogelijk te krijgen. Ik hoop daarmee een bijdrage aan je inspanning te kunnen leveren.)
 
Ik denk dat er al veel begrip te verkrijgen is zonder dat je perse het hele genoom gaat bepalen. Maar het begint bij het formuleren van een consistente hypothese die toetsbare voorspellingen doet.

(Nogmaals Sanne: Dat is precies wat jij aan het doen bent en mijn vragen zijn niet bedoeld als kritiek, maar bedoeld om e.e.a. zo consistent mogelijk te krijgen. Ik hoop daarmee een bijdrage aan je inspanning te kunnen leveren.)

Dank Peter! Ik begrijp nu steeds meer wat je wil zeggen ;)

Veel vragen is alleen maar goed, want dat zet mij ook weer aan tot nadenken en roept soms ook weer nieuwe vragen op.

Plus dat ik dan ook weet hoe je dit soort ingewikkelde materie op een begrijpelijke manier kan uitleggen.

Dus kom maar op met je vragen :D
 
Hehe ik wacht nu even op je schema :)
 
interessant dit mensen, en leuk dat jullie er zo induiken!
Sanneke, mocht je interesse hebben; ik heb die schema's ook een keer (voor iig een groot gedeelte) uitgewerkt...
Ik kan ze wel ff opzoeken als je interesse hebt...
 
interessant dit mensen, en leuk dat jullie er zo induiken!
Sanneke, mocht je interesse hebben; ik heb die schema's ook een keer (voor iig een groot gedeelte) uitgewerkt...
Ik kan ze wel ff opzoeken als je interesse hebt...


Ik praat voor mezelf maar die schema s posten kan denk ik geen kwaad want daar kunnen andere leden nog wat aan hebben denk ik en misschien kan ook Sanneke er nog iets mee;).
 
Ik wil geen gras voor haar voeten wegmaaien. ;)
En ik moet er ook wat moeite voor doen, omdat hij op m'n oude, niet meer goed werkende pc staat. Van daar de vraag! ;)
 
Dat is waar Coos. Ik dacht juist dat ze wellicht de schema s van jouw weer zou kunnen gebruiken voor de uitwerking;).
Maar als Sanneke ze graag wil dan zal ze dat vast zelf ook wel aangeven:deal:. Mijn geduld wordt weer op de proef gesteld merk ik:D:D.
 
Dat is lief van je Coos!

Ik heb al heel wat schema's uitgewerkt in een powerpoint presentatie zodat ik het dalijk op you tube kan zetten. En hier uiteraard ;)

Dus als jullie nog een klein beetje geduld hebben.. ;)

Werk is in uitvoering :D


Edit: ik zal ze met je delen Coos, dan kunnen we kijken of we dezelfde uitkomsten hebben ;)

Wil je me anders via pb je mailadres sturen?
 
Oke oke, even een update om de traantjes te drogen :D

Ik ben schema's aan het maken voor het kruisen van:
-crystal black x xrystal black
-crystal red x crystal red
-crystal black x crystal red
en zo ook voor de taiwan bee's en alle mogelijke combi's tussen beide.

Heb nu 17 combi's gehad en er volgen er nog 15 :juggle:
Als ik mijn kansberekeningen goed heb uitgevoerd :p
 
Oke oke, even een update om de traantjes te drogen :D

Ik ben schema's aan het maken voor het kruisen van:
-crystal black x xrystal black
-crystal red x crystal red
-crystal black x crystal red
en zo ook voor de taiwan bee's en alle mogelijke combi's tussen beide.

Heb nu 17 combi's gehad en er volgen er nog 15 :juggle:
Als ik mijn kansberekeningen goed heb uitgevoerd :p


:thumbs::thumbs:
 

Terug
Bovenaan