Baardalg?


En oke ga er ook niet om liegen in een andere 60 cm bak zo'n superfish flow gehad maar dat was helemaal een drame. De flow was wel goed maar werd binnen twee dagen hard minder. Maar was dan meer om de filter inhoud. Die miniscule bakjes onder die filters stelden geen drol voor. Maar dan komt het neer op filter inhoud en pompcapaciteit. Blijf het volgen.
 
Waterkracht is zowiezo apart. Met mijn huis tuin en keuken karcher geeft die 150 bar. Een jaar terug was ik bij een open dag van de brandweer en ik had gewoon moeite om die slang vast te houden. Kwam toch maar 8 bar uit maar misschien we 30x zoveel water. Dus vind de circulatie verhalen best zinnig. Heb toen wel een zelf gefabriceerde spraybar gehad maar niet gelet op gat grote etc en hoeveel gaten nooit op gelet. Dus 10x de bakinhoud op een kleine inblaas is de karcher. 10x de bakinhoud op een spraybar of lilypipe geeft een heel ander effect. Helaas zijn de mogelijkheden met een juwel binnenfilter beperkt. Zou niet weten hoe ik daar nu een lilypipe op moet verzinnen. De spraybar is nog een keer het proberen waard. Dan met het juiste aantal gaten en de juiste diameter.
 

Terug
Bovenaan